پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

تراکتورسازی 1 – پرسپولیس صفر

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی خاتمه یافت.

دو نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت یدا... جهانبازی به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب؛ سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، بابک حاتمی، مهدی جعفرپور، محمد نوری (کاپیتان)، فرناندو گابریل، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، پیام صادقیان و ژوزه تادئو

به میدان رفت.

نیمه نخست این دیدار در حالی با تساوی به پایان رسید که دو تیم بازی قدرتی، سرعتی و فیزیکی را در دستور کار داشتند و چهره‌ای آسیایی از خود به نمایش گذاشتند.

حمید درخشان به جهت فشردگی مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ترکیب پرسپولیس را با چند تغییر به میدان فرستاد.

مهدی جعفرپور، پیام صادقیان، مهرداد کفشگری و تادئو بازیکنانی بودند که در ترکیب سرخپوشان جای گرفتند.

دو تیم در نیمه اول علاوه بر حفظ توپ و میدان، نیم نگاهی به دروازه‌ها نیز دوخته بودند اما در نهایت به تساوی رضایت دادند.

جهانبازی برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و دو تیم در پایان وقت قانونی و وقت اضافه با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

نیمه دوم این دیدار بدون تغییر توسط سفیدپوشان پرسپولیس آغاز شد. دو تیم در نیمه دوم تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل داشتند و به همین جهت روی دروازه‌ها حمله‌ور می‌شدند.

بازیکنان پرسپولیس برای در دست گرفتن میانه زمین با پاس‌های کوتاه و سرعتی سعی در حرکت از جناحین و عمق تیم قرمزپوش تراکتور را داشتند و بازیکنان میزبان نیز با پاس‌های بلند پشت مدافعان خودشان را به دروازه سوشا نزدیک می‌کردند.

حمید درخشان در دقیقه 60 محمدرضا خانزاده را به جای مهدی جعفرپور به زمین فرستاد.

دو تیم بازی پایاپایی را دنبال می‌کردند که در دقیقه 62 بازی، بابک حاتمی در سمت راست با یک اشتباه مسلم، شاهین ثاقبی را صاحب موقعیت بسیار خوبی کرد که وی پس از عبور از سوشا مکانی توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد. پس از به ثمر رسیدن گل، بازیکنان پرسپولیس بازی را به جلو آورده و برای جبران گل خورده خود را به دروازه میزبان نزدیک کردند اما ضد حملات تراکتورسازی باعث احتیاط بازیکنان پرسپولیس شده بود ولی آنها آهنگ دروازه میزبان را کرده بودند.

در دقیقه 79 احمد نورالهی به جای مهرداد کفشگری وارد زمین شد و یک دقیقه بعد علی علیپور نیز به جای ژوزه تادئو به زمین رفت. جهانبازی برای نیمه دوم، 5 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

 تلاش پرسپولیس برای جبران گل تا آخرین دقایق بازی حتی آخرین لحظات وقت‌های اضافه نیز ادامه یافت اما پرسپولیس در یک بدشانسی دیگر و روی یک اشتباه فردی نتیجه را به تیم تراکتورسازی واگذار کرد و این در دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزپوشان تراکتورسازی به پایان رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">