پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

سرخپوشان در اولین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند. گل‌های پرسپولیس در این دیدار توسط؛ محسن بنگر، هادی نوروزی و محمد نوری به ثمر رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی با ترکیب، سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی، بابک حاتمی، محمد نوری (کاپیتان)، احمد نورالهی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرناندو گابریل و مهدی طارمی به میدان رفت.

سرخپوشان که در نیمه اول توانسته بودند توپ و میدان را از آن خود کنند با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

شاگردان حمید درخشان در نیمه دوم پراشتها ظاهر شدند و با انرژی دو چندان نسبت به حریف نقش آفرینی کردند.

مهدی طارمی مهاجم دونده و جوان پرسپولیس در دقیقه 60 توسط بازیکن تیم لخویا متوقف شد و داور این بازی یک ضربه کاشته برای سرخپوشان اعلام کرد. گابریل بازیکن برزیلی سرخپوشان ضربه کاشته را به زیبایی به محوطه جریمه حریف ارسال کرد و محسن بنگر با یک ضربه دیدنی سر تور دروازه حریف قطری را به لرزه در آورد و اولین گل پرسپولیس در این دیدار به ثمر رسید.

سرخپوشان در جریان بازی، بسیار هجومی ظاهر شده و در دقیقه 66 هافبک برزیلی از جناح چپ با یک ارسال زمینی، مهدی طارمی را صاحب توپ کرد که او نیز با یک حرکت زیبا و تکنیکی توپ را برای نوروزی ساخته و پرداخته کرد و هادی نیز قدر این موقعیت را دانست و به زیبایی با یک ضربه زمینی و دقیق دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه، بارها آهنگ دروازه حریف کرد که با بدشانسی توپ‌های آنها توسط بازیکنان لخویا مهار شد. اعتماد به نفس بازیکنان سرخپوش به جایی رسیده بود که توانستند خلاقیت‌های فردی، تکنیکی و تاکتیکی خود را در مقابل حریف قطری به رخ بکشند.

محمد نوری کاپیتان ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه 82 با پشت سر گذاشتن چند بازیکن لخویا وارد محوطه جریمه حریف شد و پس از عبور از سه بازیکن، با دست مدافع لخویا متوقف شد و داور این بازی، نقطه پنالتی را نشانه رفت. کاپیتان پرسپولیس برای زدن ضربه پنالتی آماده شد و با یک ضربه زیبا و خلاف جهت دروازه‌بان سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در آخرین دقایق بازی، امید عالیشاه بار دیگر توسط گابریل صاحب یک موقعیت خوب شد که توپ او با بدشانسی از کنار دروازه حریف گذشت.

حمید درخشان در دقیقه 87 علی علیپور را به جای مهدی طارمی به زمین فرستاد.

داور برای این نیمه چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. تیم لخویا که دیگر امیدی برای جبران این شکست نداشت در دقایق پایانی وقت‌های اضافه به محوطه جریمه پرسپولیس نزدیک شد اما با هوشیاری و آمادگی بازیکنان پرسپولیس قادر به حملات جدی نبود.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین گام در بازی‌های آسیایی، تیم میلیونر قطری را با شکست سنگین 3 بر صفر با گل‌های محسن بنگر، هادی نوروزی و محمد نوری بدرقه کرد.

گفتنی است؛ سرخپوشان سه‌شنبه هفته آینده میهمان تیم بنیادکار در ازبکستان خواهند بود.

   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

6 تایی ها

لخویا

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">