پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

محمدحسین نژادفلاح در مورد عنوانش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من هم نمی‌دانم عنوانم چیست. تغییرات مکرر باعث نتایج دور از شان پرسپولیس است. از طرفی با توجه به اینکه برای آن شخص(اشاره به حمیدرضا سیاسی) امکان استعفا نداشت، من با عنوان قائم مقام باشگاه با اختیار مدیرعامل فعالیت می‌کنم.

وی در مورد اینکه چرا امکان برکناری سیاسی وجود ندارد، تصریح کرد: این موضوع تصمیمی است که دیگران باید بگیرند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت حمید درخشان گفت: جلسه‌ای امروز (دوشنبه) با درخشان در وزارت ورزش و جوانان داشتیم. درخشان وضعیت تیم و حواشی آن را می‌داند و جلسه هیئت مدیره با او در این رابطه بود. تصمیم گرفته شد درخشان به کارش ادامه دهد تا تصمیمات بعدی در جلسات هیئت مدیره گرفته شود.

نژادفلاح در خصوص مذاکره با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی عنوان کرد: مذاکرات‌مان را با گزینه‌ها انجام داده و این موضوع را به درخشان اطلاع داده‌ایم. حق درخشان است که از این مسئله ناراحت شود ولی هیئت مدیره تصمیم نهایی را می‌گیرد.

وی ادامه داد: هم برانکو و هم باشگاه پرسپولیس برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌اند و ماندن درخشان نیازمند مصوبه هیئت مدیره و کمیته فنی است. جعفر کاشانی اعلام کرده که کمیته فنی باشگاه فعال است و در این باره نظر خود را اعلام می‌کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه کسی روز پنج‌شنبه روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند، گفت: حتما باید درخشان روی نیمکت بنشیند.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: از اعتماد اعضای هیئت مدیره قدردانی می‌کنم و امیدوارم نتایج پرسپولیس در روزهای آینده بهتر شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس که روی خط برنامه نود آمده بود، در مورد اینکه وزارت ورزش وی را در پرسپولیس منصوب کرده است، عنوان کرد: نه، هیئت مدیره باشگاه جلساتی داشتند که در نهایت امروز با حضور من تصمیم گرفته شد تا من در پرسپولیس حضور داشته باشم. انتخاب من تصمیم هیئت مدیره پرسپولیس بود نه منصوب شدن از سوی وزارت ورزش.

نژادفلاح با اشاره به برنامه نود و رسانه‌ها افزود: از برنامه نود و رسانه‌ها خواهش می‌کنم که با توجه به بحرانی که باشگاه پرسپولیس با آن روبرو شده است، کمک کنند که تیم از بحران خارج شود. موضوع بعدی هواداران پرسپولیس هستند که شور و نشاط از آنها دور شده است. هواداران باید به بازیکنان اعتماد کنند.

نژادفلاح در خصوص اینکه در نخستین بازی آسیایی چه کسی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند، گفت: درخشان باید با قدرت روی نیمکت بنشیند تا سرمربی جدید معرفی شود. گزینه نخست ما درخشان، گزینه دوم برانکو و گزینه سوم قطبی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">