پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

هویت سیاسی مشخص نیست/ به این برکناری افتخار می‌کنم

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ

 به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی پس از اتفاقات امروز در باشگاه پرسپولیس و برکناری علی دایی گفت: وقتی هیات مدیره چیزی را تصویب می کند که من خبر ندارم چه باید بگویم. آقایان مدتهاست از من خواسته‌اند تا علی دایی را برکنار کنم. امروز هم آقای سیاسی به اتاق من آمد و گفت یا علی دایی را برکنار کن یا خودت باید بروی.

وی با انتقاد از تصمیمات حمیدرضا سیاسی گفت: ایشان هیچ سابقه ورزشی ندارد و یک عکس هم با شورت ورزشی ندارد. اصلا ایشان هویتش مشخص نیست که آمده و برای پرسپولیس تصمیم می گیرد. آیا چون ایشان پول دارد باید هر کاری می خواهد بکند؟ متاسفانه ماه هاست بنده را تحت فشار قرارداده اند تا دایی را برکنار کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از سیاست های هیات مدیره گفت: این نوع برخورد یا یک قهرمان ملی درست نیست. امیدوارم رئیس جمهور صدای من را بشنود و ببیند که با یک قهرمان ملی فوتبال ایران چگونه رفتار می کنند. این رفتار از سوی کسانی است که هیچ سابقه ورزشی ندارند و دنبال منافع خودشان هستند.

علیرضا رحیمی خاطرنشان کرد: افتخار من این است که از علی دایی حمایت کرده ام و قطعا تا زمانی که بنده هستم دایی سرمربی پرسپولیس خواهد بود. این چه وضعیتی است که آدمی مثل سیاسی باید برای فوتبال تصمیم بگیرد. من شرافتم را به پول نمی فروشم و تا زمانی که هستم از علی دایی به عنوان سرمربی حمایت خواهم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در این چهار ماهی که به پرسپولیس آمده ام هر کاری توانستند کردند. ولی کن از دایی حمایت می کنم و تا زمانی که مدیرعامل هستم دایی هم سرمربی است. مطمئنم دایی تیم را جمع می کند و امتیارات برمی گردد. این نوع برخورد با یک قهرمان ملی کار بدی است که توسط این آدم ها صورت می گیرد.

علیرضا رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا با تصمیمی که هیات مدیره پیرامون علی دایی گرفته شما همچنان مدیرعامل هستید گفت: صبح امروز آقای سیاسی به من گفت اگر دایی را برنداری خودت را برمی دارم. چندماه است که دارند برای من شرط می گذارند که یا دایی را بردار یا برکنارت می کنیم.

وی در خصوص موضع وزارت ورزش در قبال اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم. من الان مدیرعامل هستم و علی دایی سرمربی است. اگر قرار است دایی عوض شود این نوع برخوردها خوب نیست. من الان دارم از مربیان ایران حمایت می کنم. باید حرمت سرمربی حفظ شود. آقای سیاسی که حتی یکبار هم پایش به توپ نخورده و یک عکس هم با لباس ورزشی ندارد... (در این هنگام مجری بخش خبری 14:30 شبکه خبر صحبت های رحیمی را قطع کرد و گفت این حق برای سیاسی هم وجود دارد که از خودش دفاع کند).

مدیرعامل پرسپولیس در این هنگام گفت: اتفاقات آقای سیاسی بیاید روی خط. چون من حرف هایی دارم که باید بزنم چون ایشان الان روی خط نیستند این حرف ها را نمی گویم.

رحیمی درباره اینکه قرار است بعدازظهر امروز درخشان یا دایی تیم را تمرین بدهند گفت: اگر من مدیرعامل هستم دایی باید سر تمرین برود. از نظر من دایی سرمربی پرسپولیس است. چه کسی گفته درخشان سر تمرین برود؟

وی در واکنش به این اظهار نظر که خواجه وند و هیات مدیره تصمیم بر حضور درخشان در تمرینات گرفته اند گفت: الان مدیرعامل پرسپولیس چه کسی است؟ بنده عرض کردم اگر من مدیرعاملم دایی باید سر تمرین برود. مطمئن باشید افرادی که این نقشه ها را می کشند تبعات این کار را خواهند داد.

وی در پایان درباره اینکه به احتمال زیاد او هم از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برکنار خواهد شد گفت: اشکالی ندارد ما به این نوع برکناری افتخار می کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

حمید درخشان

برکناری علی دایی

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">