پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


مهدی خواجه وند در خصوص توقف تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم پدیده اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند. من نگاه فنی ندارم ولی به نظرم پرسپولیس روان‌تر از مسابقات قبلی بود که این خودش جای امیدواری دارد. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره مذاکره پرسپولیس با حسین فرکی و برانکو ایوانکوویچ برای تغییر کادر فنی یادآور شد: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و این بحث در باشگاه مطرح نشده است. ما به این تیم امیدواریم و از علی دایی حمایت خواهیم کرد و پای وی خواهیم ایستاد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مذاکره با مربیان فوق به صورت شخصی در هیات مدیره انجام شده است، گفت: این هم کذب است. تصمیم هیات مدیره جمعی است و درست نیست که شخصی صورت بگیرد.

خواجه وند در پاسخ به این سئوال که هیات مدیره تا چه زمانی پای نتایج دایی خواهد نشست، تصریح کرد: اصولا طرح این سئوال درست نیست. ما شدیدا از علی دایی حمایت می‌کنیم و با بازگشت بازیکنان مصدوم در هفته‌های بعد به گرفتن نتایج بهتر امیدواریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">