پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

فرکی جانشین دایی می‌شود؟!

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۵۴ ب.ظ

علی دایی روز شنبه قول داد روز دوشنبه و در دیدار با پدیده، پرسپولیسی جدید را خواهند دید و این موضوع را در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی هم تکرار و تأکید کرد.

قرار بود یک‌شنبه شب پرسپولیس در آرامش باشد و بازیکنان، خواسته‌های دایی را در زمین پیاده کنند و در قولی که سرمربی به هواداران تیم داده بود، شریک باشند ولی یک‌شنبه شب شایعه‌ای عجیب در اردوی پرسپولیس دهان به دهان می‌پیچید و نشان می‌داد اوضاع آن‌طور که دایی و شاگردانش می‌خواستند، مناسب نیست. شایعه این بود: «به پدیده ببازیم، فرکی جانشین دایی می‌شود!»

شایعه قابل باوری نیست اما بعد از بازی با ملوان هم بر سر زبان‌ها افتاد. درست همان‌موقع که مدیران باشگاه به حمایت از علی دایی سرگرم بودند، هیأت‌مدیره از سرمربیگری علی دایی حمایت کرد و آن سوی دیگر، پیشکسوتان با انتقادهایشان دایی را هدف گرفتند. می‌گفتند اعضای هیأت‌مدیره باشگاه دور از چشم دایی و رحیمی دور هم نشسته‌اند تا برای علی دایی جانشین پیدا کنند. می‌گفتند حرف‌هایشان را یکی کرده و قرار گذاشته‌اند که اگر پرسپولیس به پدیده هم باخت، علی دایی را برکنار کنند و یک مربی دیگر را بر جایش بنشانند.

اما این بار این شایعه به اردوی پرسپولیس رسید و یکی از بازیکنان سرخ در خصوص شایعه‌ای که در هتل آزادی پیچیده بود، اینچنین توضیح می‌دهد: «شنیدیم یکی از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه با حسین فرکی تماس گرفته تا در صورت باخت به پدیده، این مربی را جانشین دایی کنند. متأسفانه یک‌شنبه شب این خبر به اردوی پرسپولیس هم سرایت کرد و برخی از بازیکنان از ماجرای اخراج دایی پس از بازی با پدیده بو برده بودند. البته این بازیکنان سعی کردند کادر فنی چیزی از این موضوع متوجه نشوند و موفق هم بودند.»

بیشتر که بررسی کردیم، شنیدیم باشگاه (‌البته هیأت‌مدیره‌) بازی با پدیده را آخرین فرصت علی دایی خوانده و اگر او و پرسپولیس نتوانند ناکامی‌های 4 هفته ابتدایی را با ارائه یک بازی قابل قبول و کسب پیروزی جبران کنند، باید تغییرها را بپذیرند. تغییری که چند نفر از اعضای هیأت‌مدیره روزهای بعد از باخت به ملوان برایش تعیین کرده بودند اما خط و نشان‌های علیرضا رحیمی (‌تنها حامی دایی) آنها را به صبوری موقت واداشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">