پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

شاهرودی در مورد محکومیت 91 روزه محمد مایلی‌کهن با توجه به شکایت علی دایی گفت: من این خبر را نمی‌ دانستم و الان از شما شنیدم اما اگر بخواهم نظرم را بگویم فکر می‌ کنم علی دایی اشتباه کرده است. به هر حال محمد مایلی‌کهن به عنوان مربی و معلم سرمربی علی دایی بوده و به همین خاطر اگر در گوش دایی هم بزند دایی نباید اعتراضی داشته باشد.

مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم‌ملی‌ ادامه داد: به هر حال اگر من جای دایی بودم هر چه سریع تر شکایتم را پس می‌ گرفتم و این پرونده را می‌ بستم.

شاهرودی با بیان اینکه قصد جانبداری از هیچ یک از طرفین دعوا را ندارد افزود: خودتان می‌ دانید که محمد مایلی‌کهن در زمان بازیگری با خط زدنم از جام ملت ها روند زندگی فوتبالی ام را عوض کرد. اما باز هم معتقدم که اصلا قضایا فوتبالی نباید به دادگاه کشیده شود، بخصوص از سوی علی دایی که یکی از بزرگان فوتبال ایران است. ضمن اینکه امیدوارم رسانه ها نیز در انتشار مصاحبه ها کمی دلسوزانه تر عمل کنند تا اینچنین دو چهره مطرح فوتبال ایران با هم دچار اختلاف نشوند.

شاهرودی در پایان در مورد اینکه آیا قرار نیست مثل افشین پیروانی همراه همیشگی اش به پرسپولیس ملحق شود بیان کرد: والا فعلا که خبری نیست، افشین با من تماس گرفت و گفت که به پرسپولیس می‌ رود. اما به هر حال نفرات فنی پرسپولیس زیاد هستند و قطعا نیاز به نفر جدیدی ندارند. من همیشه پرسپولیس را دوست داشتم و چه باشم و چه نباشم امیدوارم این تیم موفق عمل کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

علی دایی

پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">