پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پروین: در خط جلو به مشکل خوردیم

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ب.ظ


سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: با توجه به مصدوم شدن یکی از مهاجمان و جدایی یک مهاجم دیگر پیش از شروع فصل، در خط جلو مشکلاتی داریم و سعی می‌کنیم تا حدا امکان این مساله را برطرف کنیم.

مجید پروین بعد از ناکامی جوانان پرسپولیس در مصاف با احسان‌ری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خط دفاع و خط هافبک خوبی داریم. در خط حمله هم بچه‌ها خیلی تلاش کردند ولی پیش از شروع فصل دو بازیکن خوب ما که یکی مهاجم و یکی هافبک وسط بود به خاطر پیشنهاد خوب سایر باشگاه‌ها جدا شدند. امیر رضا قاسمی مهاجم دیگر ما هم به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای نیست و این شرایط به خط جلوی ما لطمه زده است.

وی ادامه داد: در این بازی خیلی تلاش کردیم و بازی بدون گل رو به پایان بود که حریف در دقیقه 90 روی یک ضد حمله به گل رسید تا دومین شکست را تجربه کنیم.

سرمربی تیم جوانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: در روزهای آینده سعی می‌کنیم تا حد امکان این ضعف را کمتر کنیم. پنجشنبه در زمین قیانوری برابر راه آهن قرار می‌گیریم و امیدواریم که روند نتایج را تغییر بدهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">