پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

نورمحمدی: پرسپولیس خیلی مشکل دارد

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

 پرسپولیس در حالی مقابل ذوب‌آهن اولین برد را کسب کرد که خیلی‌ها معتقدند این تیم در فصل جاری نمی‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد.

رضا نورمحمدی اما این موضوع را قبول ندارد و معتقد است پرسپولیس نیاز به زمان دارد. او در خصوص وضعیت پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد. نورمحمدی امیدوار است که تیمش مقابل ملوان به برتری رسیده تا در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

دایی بعد از بازی گفت که این برد باعث شد خیلی‌ها ناراحت شوند، نظرت در مورد حرف‌های او چیست؟
من در جریان این مسائل نیستم. به‌هر‌حال حاشیه‌هایی وجود دارد که شاید دایی می‌داند ولی ما بازیکن هستیم و باید کارمان را انجام دهیم. مهم این بود که 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس با این روند مدعی قهرمانی نیست، نظر تو چیست؟
شاید به خاطر نتایجی که در این 3 هفته گرفتیم، چنین دیدگاهی دارند ولی با 3 بازی نباید گفت ما مدعی قهرمانی نیستیم. در این بازی هم با توجه به شرایطی که داشتیم، دنبال بازی زیبا نبودیم و فقط 3 امتیاز مهم بود. ما مصدومان زیادی داریم که اگر برگردند، شرایط بهتر می‌شود و در این 3 بازی خیلی‌ها در پست تخصصی‌شان بازی نکردند. پرسپولیس دو سال پیش بهترین مهره‌های ایران را داشت ولی قهرمان نشد. مهم این است که بتوانیم از لحاظ تیمی قوی باشیم.

خیلی‌ها از دایی بابت اینکه پرسپولیس هجومی بازی نمی‌کند، انتقاد کرده‌اند. قبول داری پرسپولیس هجومی بازی نمی‌کند؟
چند بازیکن هجومی ما مصدوم شدند و صادقیان هم محروم شده است. ما نیاز به هماهنگی داریم و ترکیب خط حمله هم عوض شده است. در این بازی هم برای اولین بار بود که با سیستم 2-4-4 بازی می‌کردیم.

در مورد انتقادهای صورت گرفته از خط دفاعی چه صحبتی داری؟
دفاع کردن فقط برای 4 نفر نیست و کل تیم باید در این کار شرکت کنند. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، مدافعان سیبل می‌شوند ولی در مورد خط دفاعی هم باید بگویم که ما سیدجلال را از دست دادیم، ماهینی در این بازی اضافه شد و علی‌عسگری هم مصدوم است. این اتفاقات شرایط را سخت می‌کند ولی در آینده همه چیز بهتر می‌شود.

در مورد بازی با ملوان بگو.
بازی سختی است ولی باید ببریم. از هواداران هم می‌خواهیم حمایت‌مان کنند. الان پرسپولیس خیلی مشکل دارد و ما بازیکنان با شرایطی مواجه هستیم که اگر حرف بزنیم، خوب نیست. پرسپولیس مشکل زیاد دارد ولی ما حرف نمی‌زنیم. الان فقط هدف‌مان این است که هواداران را خوشحال کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">