پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

حسینی: مقابل ملوان دنبال سه امتیاز دوم هستیم

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۰ ب.ظ


میثم حسینی مدافع چپ پرسپولیس در مورد پیروزی تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن گفت: «دو هفته‌ای بود که در امتیازگیری عملکرد مناسبی نداشتیم و فقط یک امتیاز گرفته بودیم، به همین دلیل کسب سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم به این هدفمان رسیدیم.»

مدافع پرسپولیس در ادامه افزود: «اگر ذوب‌آهن را شکست نمی‌دادیم آن وقت برای پرسپولیس حاشیه درست می‌شد ولی خدا را شکر با تمام کمی و کاستی‌ها توانستیم پیروز باشیم تا هفته آرامی را سپری کنیم.» حسینی درباره حضور میشل اومانا در تیم‌شان تأکید کرد: «او با ما تمرین نکرده و نمی‌دانم وضعش چگونه است اما امیدوارم بتواند در طول فصل به ما کمک کند. ما می‌خواهیم در سه جام مدعی باشیم و باید برای حضور در این مسابقات بازیکنان خوبی در ترکیب داشته باشیم. امیدوارم قدم اومانا برای پرسپولیس خیر باشد.»
مدافع پرسپولیس در مورد بازی با ملوان هم خاطرنشان کرد: «همیشه بازی با ملوان چه در تهران و چه در انزلی دشوار است. آنها در سه هفته گذشته نتوانسته‌اند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و قطعاً تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا سه امتیاز بازی را به دست بیاورند اما ما هم با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا دومین سه امتیاز را کسب کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">