پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 دور دوم بازدید از آکادمی باشگاه‌های کشور از مرداد ماه امسال زیر نظر آکادمی ملی فوتبال کشور آغاز شده است.

دکتر هادی صمدی -مسئول آکادمی باشگاه‌های کشور از دور دوم بازدید آکادمی باشگاه‌ها از مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده، بازدید از آکادمی‌های ملوان بندر انزلی، نفت تهران و پیکان تاکنون صورت گرفته است. پیش از این با هماهنگی سازمان لیگ برتر فرم چک لیست ارزیابی باشگاه‌ها به باشگاه‌های لیگ برتری ارسال شده و از آنها خواستیم تا با ناظرین  آکادمی فوتبال جهت نظارت و ارزیابی همکاری کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های آکادمی فوتبال کشور در سال جاری، تکمیل پروژه آکادمی باشگاه‌های لیگ برتر است و در حال حاضر تنها 10 آکادمی باشگاه‌های کشور اعم از تراکتورسازی، پرسپولیس، راه آهن، سایپا، ذوب آهن، سپاهان، مس کرمان، فولاد خوزستان، نفت آبادان و پیکان تهران دارای مجوز هستند. تلاش ما بر این است تا 8 باشگاه دیگر راه اندازی آکادمی‌های خود را در دستور کاریشان قرار دهند. ضمن اینکه  10 باشگاه موجود استاندارد‌های خود را افزایش دهند .

مسئول آکادمی باشگاه‌های کشور در ادامه بیان کرد: با این حال تمدید مجوز آکادمی باشگاه‌های لیگ برتر بستگی به کسب حد نصاب امتیازات لازم بر اساس موارد مختلف در آیین‌نامه آکادمی کشور  دارد. بر اساس الزامات تاسیس آکادمی  باشگاه‌های کشور، چک لیستی مبنی بر چندین عامل تهیه شده است و با توجه به اهمیت هر مورد، امتیازی لحاظ شده است. در واقع یک باشگاه باید مواردی چون  چمن طبیعی، چمن مصنوعی، سالن سرپوشیده، کلاس آموزشی و دفتر اداری با امکانات مناسب، کتابخانه و بانک لوح‌های فشرده آموزشی، انبار، رختکن، اتاق معاینه پزشکی، مرکز سنجش، خوابگاه، سالن غذا خوری، کمیته جوانان، نیروی انسانی متخصص، منابع مالی شفاف،  وجود تیم‌های پایه در رده‌های سنی زیر 8، 10، 12، 14، 16، 19 و زیر 21 سال و همچنین برنامه مراقبت‌های پزشکی را که در مجموع شامل 60 امتیاز می‌شود برای تاسیس آکادمی فراهم کند و  باشگاه‌هایی که امتیازات لازم را کسب کنند موفق به دریافت مجوز آکادمی فوتبال خواهند شد.

وی افزود: طبق الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتن آکادمی، جزء الزامات صدور مجوز حرفه‌ای برای شرکت تیم‌ها  در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است. به همین دلیل ایجاد آکادمی بر عهده باشگاه‌ها است و لازم است برای ایجاد آکادمی سرمایه‌گذاری کنند. با این حال آکادمی ملی فوتبال به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری طی سه سال گذشته به باشگاه‌هایی که دارای آکادمی هستند؛ کمک کرده است. به طور مثال در دو نوبت به تمامی باشگاه‌های دارای مجوز، 50 لوح فشرده آموزشی و  پکیج  کمک آموزشی ارسال شده است. درسال جدید نیز کمک به آکادمی باشگاه‌ها در برنامه آکادمی پیش بینی شده است که بستگی به تامین بودجه از طرف سازمان لیگ دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">