پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


در مورد شرایط حال حاضرش پس از جدایی از پرسپولیس گفت: روزهای بدون فوتبال بسیار خوب است اما هنوز استرس دارم و برای وضعیت حال حاضر پرسپولیس ناراحت هستم.

وی ادامه داد: پرسپولیس می‌تواند این فصل حداقل سهمیه آسیا را کسب کند کما اینکه از همان ابتدا هم وقتی با علی دایی صحبت کردم این قرار را گذاشتیم. دایی و بازیکنان با غیرتشان می‌توانند به این هدف برسند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد انتشار گزارش عملکردی مالی‌اش اظهار داشت: اگر خدا توفیق بدهد 3 پروژه ماندگار برای پرسپولیس در مرحله اجرا قرار دارد که می‌تواند این باشگاه را برای همیشه از نظر مالی بی نیاز کند. فقط از وزارت ورزش‌و جوانان و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس این خواهش را دارم اجازه بدهند این 3 پروژه را اجرا کنم.

رویانیان تصریح کرد: همانطور که قبلا گفتم حاضر هستم با حضور خبرنگاران در جلسه هیئت مدیره تمام قد و قاطعانه از گزارش مالی که ارائه کردم دفاع کنم. فقط بازهم تاکید می‌کنم 3 پروژه مورد نظر آماده اجرا هستند و 10،15 ماه است که روی آنها تحقیق و بررسی شده است.

وی در معرفی این 3 پروژه گفت: فعلاً بنا به دلایلی نمی‌توانم در مورد این پروژه‌ها توضیح دهم اما فقط بگویم در خصوص قرارداد با صدا و سیما اگر عملیاتی شود بیش از مبلغی است که در گزارش مالی (80 میلیارد تومان) گفتم. 2 پروژه دیگر هم مربوط به صندوق سرمایه‌گذاری بورس و یک کار فرهنگی است که پول عظیمی را به پرسپولیس تزریق می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">