پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

آخرین وضعیت 3 بازیکن مصدوم پرسپولیس

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۰۶ ب.ظ

دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محسن بنگر مصدومیت جدی ندارد و در تمرین فردا (پنجشنبه) او را معاینه خواهیم کرد تا درباره شروع تمرینات و کار با توپ او تصمیم‌گیری کنیم. بنگر کمی گرفتگی عضلات دارد و در تمرینات روز پنجشنبه و جمعه پس از معاینه خواهد توانست کار با توپ و تمرین در کنار سایر نفرات را از سر بگیرد.
وی افزود: امید عالیشاه تا پایان سال قادر به تمرینات گروهی نخواهد بود و در آغاز سال جدید پس از تست نهایی می‌تواند کار با توپ و حضور در تمرینات گروهی را آغاز کند. مهرداد کفشگری نیز همچون عالیشاه در حال حاضر به فیزیوتراپی و دویدن کنار زمین می‌پردازد و دو هفته دیگر اقدام به عکسبرداری از دست او خواهد شد تا آخرین وضعیت شکستگی دست وی را بررسی کنیم. کفشگری احتمال دارد از دو هفته دیگر بتواند تمرینات کار با توپ را از سر بگیرد.
حقیقت در پایان خاطرنشان کرد:  در حال حاضر خوشبختانه مصدوم دیگری نداریم و بازیکنان بر اساس برنامه‌های سرمربی تیم، تمرینات خود را انجام می‌دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">