پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مهلت چهار روزه علی پروین به وزارت ورزش برای واگذاری پرسپولیس به او  بیش از آنکه مایه دلخوشی هواداران باشد حکایت از ادعای بزرگ و مبهمی دارد که علی آقا برای اداره این باشگاه مردمی و در واقع سرمایه ملی مطرح می کند .
 رئیس سازمان خصوصی سازی چندی پیش اشاره کرد این دوباشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه صورت مالی معلومی ندارند قابل عرضه و سرمایه گذاری در بورس و فرابورس نیستند و درحقیقت ابهامات که بخشی از انهم به مدیریت خود آقای پروین برمیگردد مانع استناد کارشناسان به وضع مالی و حسابرسی باشگاه پرسپولیس شده است .

حال در این شرایط به بررسی بیشتر ادعای پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس برای مالکیت و اداره این باشگاه می پردازیم با چند سئوال معلوم از ایشان :

1.    معمولا قبل از طرح در رسانه ها و افکار عمومی یک سرمایه گذار واقعی با برنامه دقیق مالی و مدیریتی به سراغ موضوع مورد نظر خود می رود آقای پروین برنامه شما برای اداره تیم بزرگی مثل پرسپولیس چیست ؟ طرح کوتاه مدت و بلند مدت شما برای اطلاع کارشناسان و متخصصان چیست ؟ اصلا برنامه ای دارید یا به همان شیوه دهه شصتی به عشق علی آقا کار را شروع می کنیم ؟

2.    منابع مالی برای جبران بدهی 60 میلیاردی به قول شما و 5 میلیاردی به قول آقا سردار چیست ؟ با این حجم وسیع بدهی برجای مانده طی این سال ها چگونه می خواهید این شرکت زیانده ( پرسپولیس ) را به شرایط مطلوب برسانید؟ چندسال منتظر باشیم ؟

3.    از همه مهمتر تیم کارشناسی شما برای مدیریت و خصوصا بحثهای مالی چه کسانی هستند ؟ آیا سابقه و توان اجرایی دارند ؟ چرا آنها را معرفی نمی کنید

4.    ظاهرا شما در جلسه ای به وزیر ورزش گفته بودید اگر آقای رویانیان نباشد همه مشکلات پرسپولیس را حل می کنید اصلا با همین وعده درآمدزایی و آوردن منابع مالی هیات مدیره به شما اعتماد کرد و شدید سرپرست این باشگاه . حالا چرا در یک چرخش 180 درجه ای کسوت منتقد را به خود گرفته اید و دست به سوی منابع دولتی دراز کرده اید؟

5.    آقای پروین ! اداره امور و سرمایه های مردم دانش و تجربه خاص خود را می طلبد آیا شما در این عرصه هم سلطانید ؟ آیا بازیکنان ، مربیان و هواداران پرسپولیس با این نظر که باشگاه به شما حبه شود موافقند و آیا این نظر را در صورت عملی شدن از سوی دولت بر می تابند و چه تضمینی هست که بعد از این اتفاق شما دوباره قدمی دیگر به عقب بر ندارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">