پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

واکنش پروین به اعتصاب ادامه‌دار بازیکنان؛

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۵۱ ب.ظ

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از پیروزی مقابل سپاهان به بازیکنان قول دادم که به آنها پاداش می‌دهم و همچنان سر قولم هستم.
علی پروین در واکنش به تمرین نکردن پرسپولیسی‌ها در روز دوم اظهار داشت: دست‌شان درد نکند به نظر شما چه حرفی بزنم.
وی افزود: برخی‌ها سراغ ماشین‌ها را می‌گیرند که من نمی‌دانم مشکل‌شان حل شده یا نه. من هم تمام تلاش خود را انجام دادم.
پروین تاکید کرد: من سر قولم مبنی بر اهدای پاداش به بازیکنان برای بازی با سپاهان را انجام خواهم داد و آن را برآورده می‌کنم. مشکلی در این زمینه نیست اما درباره بقیه چیزها نمی‌دانم.
وی در پاسخ به سوالی که تکلیف پرسپولیس چه خواهد شد گفت: نمی‌دانم، آقایان خودشان می‌دانند که می‌خواهند چه تصمیمی بگیرند. خود دانند من حرفی نمی‌زنم. هر کاری که دوست دارند انجام بدهند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">