پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

بنگر: به خاطر پول بازی نمی‌کنم

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۵۷ ب.ظ


مدافع پرسپولیس اعلام کرد که هیچ شرطی برای بازی کردن در این تیم ندارد و به خاطر پول بازی نمی‌کند.
محسن بنگر  در مورد اعتصاب روز گذشته بازیکنان پرسپولیس و اینکه گفته شود او و بزرگتر‌های این تیم باعث این مسئله شدند گفت: نمی‌‌دانم چطور این حرف‌ها را می‌زنند، این موضوع به من ربطی ندارد. من نه کاپیتان اول هستم و نه کاپیتان دوم که دستور بدهم. من هم مثل بقیه بازیکنان هستم.

وی ادامه داد: هیچ شرطی برای بازی کردن در پرسپولیس ندارم و اصلاً به خاطر پول بازی نمی‌کنم. برای من و دیگر بازیکنان موفقیت تیم و هواداران مهم است.

مدافع پرسپولیس در خصوص بازی یکشنبه این تیم مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: همیشه بازی در شیراز سخت است، اما اگر می‌خواهیم مدعی قهرمانی باشیم باید همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">