پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه


جمشید نظمی در مورد اینکه گفته می‌شود حمید استیلی یکی از گزینه‌های تراکتورسازی است، عنوان کرد: همانطور که گفتم هیأت مدیره باشگاه هنوز روی هیچ شخصی صحبت نکرده است و هنوز گزینه ما مشخص نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه تراکتورسازی به دنبال سرمربی است ممکن است هر فردی با مربیان تماس بگیرد و خود را نماینده باشگاه اعلام کند اما آن مذاکره‌ای رسمیت دارد که از سوی مدیرعامل و از طرف من انجام شود. به همین خاطر با تمام احترامی که برای حمید استیلی قائل هستم و او را از مربیان بزرگ فوتبال ایران می دانم اعلام می کنم مذاکره ای با او و هیچ مربی دیگری نداشتیم. اکنون در رسانه‌ها از افراد دیگری مثل درخشان  و اولیویرا نیز صحبت می‌شود اما هنوز هیأت مدیره روی شخص خاصی صحبت نکرده است.

نظمی تأکید کرد: می ‌خواهیم با بررسی و آرامش سرمربی را انتخاب کنیم تا دچار اشتباه نشویم. بازهم تأکید می‌کنم مذاکره ای رسمیت دارد که از سوی من انجام شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۳۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">