پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

*‌ پیش از آغاز تمرین عوامل خدمات ورزشگاه درفشی‌فر در حال کوتاه کردن چمن این ورزشگاه بودند. کار کوتاه کردن چمن تا زمان ورود بازیکنان به زمین و حتی دویدن و گرم کردن آنها هم ادامه داشت.

*‌ همانند روزهای گذشته دروازه‌بانان پرسپولیس زودتر از سایر بازیکنان وارد زمین شدند و پس از حدود 20 دقیقه تمرین اختصاصی به جمع دیگر بازیکنان اضافه شدند.

* مهرداد پولادی که آخرین روزهای دوران نقاهت مصدومیت خود را طی می‌کند امروز در جمع بازیکنان حضور نداشت و به تمرینات اختصاصی پرداخت.

*‌ علی دایی با تاخیر به درفشی‌فر آمد و پس از حضور در تمرین لباس ورزشی پوشید و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت.

* فرشاد قاسمی، مدافع - هافبک جوان پرسپولیس که در تیم امید این باشگاه هم عضویت دارد پس از چند دقیقه حضور در کلینیک باشگاه، درفشی‌فر را ترک کرد تا برای بازی فردای امیدهای پرسپولیس و استقلال آماده شود.

* مارکو سپانوویچ مانند روزهای گذشته فقط دور زمین دوید و در هیچ کدام از بخش‌های تمرینی حضور نداشت. با توجه به اینکه کادر فنی پرسپولیس نظری روی او ندارد، این بازیکن منتظر است تا 20 هزار دلار طلب خود را از سرخپوشان دریافت کرده و پس از آن ایران را ترک کند.

*‌ شاگردان دایی در تمرین امروز ابتدا به دویدن پرداخته و سپس انجام حرکات کششی و پاسکاری‌های کوتاه و بلند را در دستور کار داشتند. آنها پس از این مرحله در 2 گروه تمرین حمله به دفاع را انجام دادند. در قسمت بعدی مهاجمان پرسپولیس و هافبک‌های هجومی این تیم زیر نظر علی دایی و مدافعان و هافبک‌های دفاعی زیر نظر فروزانی و محمد دایی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* در تمرین امروز مهاجمان و بازیکنان کناری به سانتر از جناحین و زدن ضربات سر پرداختند. دایی در این بخش بارها به شاگردان خود تذکر داده و گاهی هم آنها را تشویق می‌کرد.  او تاکید داشت که مهاجمان از توپ‌های ارسالی نهایت استفاده را ببرند.

* حدود 30 هوادار امروز در درفشی‌فر حضور داشتند.

*‌ سعید شیرینی پس از شروع تمرین پرسپولیس ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* بعد از تمرین سانتر از جناحین مهاجمان پرسپولیس به شوت زدن پرداختند. دایی در این بخش به عنوان پاسور در زمین حضور داشت و به بازیکنانش تاکید می‌کرد که حتماً ضربات آنها در چارچوب باشد حتی اگر به گل تبدیل نشود. بازیکنانی که ضربات‌شان داخل چارچوب نمی‌رفت باید جریمه می‌شدند و شنا می‌رفتند.

* پیام صادقیان در این قسمت دچار مصدومیت جزئی شد اما مشکلی برای ادامه کار نداشت.

*‌ در بخش دیگر زمین مدافعان هم تمرین از جناحین و دفع توپ را در دستور کار داشتند. نکته اینجا بود که مدافعان باید به دروازه خالی و بدون دروازه‌بان ضربه می‌زدند.

* آمادگی محسن مسلمان برای ضربه زدن به سمت دروازه تشویق علی دایی و دیگر مربیان پرسپولیس را به همراه داشت.

* در بخشی از تمرین کریم باقری از جواد منافی خواست توپی را روی دروازه ارسال کند تا فرزاد حاتمی با پای چپ به آن ضربه بزند که مهاجم پرسپولیس در انجام این کار عاجز ماند. باقری پس از ناکامی حاتمی در ضربه زدن با پای چپ به او طعنه و کنایه زد.

* علی دایی در بخش سانتر از جناحین به انتقاد از برخی شاگردان خود پرداخت و عملکرد آنها را با بازیکنان تیم‌های محلات مقایسه کرد!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">