پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 هفته شانزدهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با برگزاری 8 مسابقه درحالی به پایان رسید که تغییراتی در صدر جدول رده‌بندی بوجود آمد و 3 تیم صدرجدول در پایان نیم فصل نخست، در آغاز نیم فصل دوم سقوط کردند و جای خود را به تراکتورسازی و نفت تهران دادند.

هفته نخست از نیم فصل دوم لیگ روز پنجشنبه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های ذوب‌آهن و صنعتی خوزستان آغاز شد که طی آن شاگردان اصفهانی لوکا بوناچیچ در خانه مغلوب صنعتی خوزستان شدند. آنها پس از پیروزی برابر استقلال در هفته نهم، در 6 بازی بعدی 5 شکست و یک تساوی را تجربه کرده‌اند، همچنان در بین 4 تیم پائین جدول باقی ماندند. البته صنعتی‌ها به لطف این پیروزی، تنها تیم نیمه دوم جدول بودند که این هفته را با یک پله صعود به پایان رساندند.

اما در مهمترین دیدار هفته تراکتورسازی در نبرد صدرنشینی مقابل پرسپولیس با یک گل به پیروزی دست یافت و توانست ضمن صعود 3 پله ای در جدول، زمینه ساز سقوط 4 پله‌ای شاگردان علی دایی شود. تراکتورسازی در کنار نفت بیشترین صعود و پرسپولیس بیشترین سقوط را در جدول لیگ داشتند. کریم انصاریفرد هم که زننده گل پیروزی تراکتورسازی بود، به همراه عنایتی که در بازی روز گذشته صبا گلزنی کرد، در صدر جدول گلزنان لیگ ایران قرار گرفت.

در تهران هم دو دیدار مهم برگزار شد. ابتدا نفت در ورزشگاه دستگردی برابر فجرسپاسی یکی از قعرنشینان لیگ به پیروزی دست یافت تا با 3 پله صعود به رده دوم برسد. در ورزشگاه آزادی هم گسترش فولاد تبریز موفق شد استقلال را در تهران متوقف کند. نتیجه‌ای که هرچند باعث سقوط گسترش و استقلال شد اما شاگردان تبریزی خطیبی با همین نتیجه باعث صدرنشینی تراکتورسازی دیگر تیم تبریزی لیگ شده و جایگاه نفت تهران را در رده دوم تثبیت کردند.

دو تیم مدعی فولادخوزستان و سپاهان اصفهان هم در اهواز به تساوی رضایت دادند، نتیجه‌ای که باعث سقوط شاگردان فرکی به رده سوم شد و تغییری در جایگاه سپاهان ایجاد نکرد. مس کرمان هم در خانه با گل دقیقه 90 ادینهو توانست نخستین پیروزی خود در لیگ سیزدهم را برابر راه‌آهن بدست آورد تا بالاخره طلسم برنده نشدن این تیم در لیگ بشکند.

در کرج، داماش دست به کار بزرگی زد و موفق شد سایپا را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. ملوان بندرانزلی هم در خانه صبای قم را با گل دقیقه 4+90 سیامک کوروشی شکست داد تا در این هفته نمایندگان گیلانی لیگ برابر حریفان خود به پیروزی دست یابند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">