پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پزشک باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه شرایط کریمی برای بازی کردن مقابل تراکتورسازی 50 درصد است تاکید کرد: تا روز سه شنبه کریمی تحت درمان قرار می‌گیرد و در این روز تصمیم نهایی برای بازی کردن او مقابل پرسپولیس اتخاذ خواهیم کرد.

دکتر مولایی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم پیش از بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما دو بازیکن مصدوم داریم که در تلاش هستیم این بازیکنان را به دیدار مقابل پرسپولیس برسانیم و البته تکلیف آنها طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

وی درباره شرایط علی کریمی برای این بازی عنوان کرد: کریمی از ناحیه همسترینگ پا دچار کشیدگی شده و تلاش ما این است که او را هر چه سریع‌تر درمان کنیم. فعلا او در تمرینات حضور ندارد و به فیزیوتراپی می‌پردازد. ما تا روز سه شنبه درمان را ادامه می‌دهیم و در این روز تصمیم نهایی را برای بازی کردن کریمی اتخاذ خواهیم کرد.

پزشک باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که کریمی برای حضور در این دیدار چقدر شانس دارد، گفت: باید عنوان کنم که شانس بازی کردن کریمی در این دیدار 50 درصد است. البته هنوز چیزی مشخص نیست و تا دو روز دیگر هم درمان را روی پای وی ادامه خواهیم داد.

مولایی درباره شرایط مرتضی اسدی نیز تصریح کرد: مرتضی اسدی خیلی انگیزه دارد که در این بازی حضور پیدا کند. با وجود اینکه ممکن است حضورش در بازی برابر پرسپولیس باعث شود تا این بازیکن با مصدومیت شدیدتری مواجه شود ولی خودش می‌گوید که در این بازی به میدان می‌رود و از انگیزه‌های زیادی برخوردار است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت محمد ابراهیمی گفت: او از ناحیه نازک نی دچار شکستگی شده که تحت عمل جراحی قرار گرفت. ابراهیمی 1/5 ماه استراحت می‌کند و پس از آن نرم دویدن را آغاز می‌کند. این بازیکن از 2/5 بعد می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">