پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: ما هم دوست داشتیم استقلال و پرسپولیس زودتر از فینال جام حذفی به هم برسند اما قرعه‌کشی و تصادف باعث شد تا این اتفاق نیفتد.
فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ که دیروز برگزارکننده مراسم قرعه‌کشی جام حذفی باشگاه‌های کشور بود، درباره نحوه قرعه‌کشی این مسابقات گفت: مراسم قرعه‌کشی جام حذفی دیروز برگزار شد و ما سعی کردیم مراسم به نحواحسن انجام شود. مهم‌ترین نکته این بود که همه چیز براساس قرعه و تصادف اتفاق بیفتد و توازن برقرار شود که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد.

وی در ادامه افزود: نمایندگان خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، روزنامه‌ها و فیلمبرداران و گزارشگران رسانه ملی در مراسم حضور داشتند و اتفاقاً نزدیک ما بودند که قرعه‌ها را برمی‌داشتیم. فیلم قرعه‌کشی هم موجود است. در زمانی که بحث قرعه‌کشی تیم‌های لیگ برتری پیش آمد، گوی‌ها در یک طرف و شماره‌ها هم در طرف دیگر قرار گرفته بودند اما برحسب تصادف استقلال و پرسپولیس چنین وضعیتی پیدا کردند و هیچ عمدی برای اینکه این 2 تیم تا فینال به هم نخورند وجود نداشت. گوی‌ها که شامل شماره و نام تیم‌ها می‌شد، تقسیم شده بودند.

محمودزاده خاطر نشان کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ما دوست داریم این جام جذاب‌تر باشد و بازی‌های زیبایی در آن انجام شود. ما هم دوست داشتیم استقلال و پرسپولیس زودتر از فینال جام حذفی به هم برسند اما قرعه‌کشی و تصادف باعث شد تا این اتفاق نیفتد. در هر حال 2 فصل پیش در جام حذفی استقلال و پرسپولیس پیش از فینال به هم رسیدند و هیچ مشکلی هم پیش نیامد.

وی در خاتمه تصریح کرد: برخلاف نظر برخی ما دوست داریم بازی‌های جذاب زودتر وارد رقابت‌های جام حذفی شود  این جام نام حذفی  را با خود به همراه دارد و همین که با تک بازی ممکن است تیم های بزرگ حذف شوند، این جام را به جام شگفتی‌ها تبدیل کرده است. در همه جای جهان هم جام حذفی جام شگفتی‌هاست و فرصتی است تا تیم‌های گمنام توانایی‌های خود را نشان دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">