پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

دیدار نمادین تیم ملی نیمه تمام ماند!

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۰ ب.ظ

پیشنهاد بازی برگزاری دوستانه بین تیمهای ایران در جام جهانی 98 و 2014 که توسط محمود احمدی نژاد مطرح شده بود، شنبه شب بدون حضور رییس جمهور برگزار شد؛ دیداری که در پایان با نتیجه به سود تیم 2014 به پایان رسید. با این حال این بازی بر خلاف اعلام قبلی تنها یک نیمه سی دقیقه ای داشت.

قرار بود در این بازی رییس جمهور با حضور در استادیوم آزادی پیراهن تیم منتخب 98 را بر تن کند اما در غیاب احمدی نژاد، محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور در ورزشگاه حاضر شد و در مراسم قدردانی از تیمهای فوتبال ایران شرکت کرد.
از این بازی نزدیک هشت هزار تماشاگر دیدن کردند.
محمدرضا رحیمی درباره غیبت رییس جمهور گفت: برای تقدیر از قهرمانان به اینجا آمده ایم تا به نمایندگی از سوی دکتر احمدی نژاد رییس جمهور محبوب کشورمان را مراسم تقدیر به جا بیاوریم. در ایام نزدیک قدر هستیم. قدر از کلمه تقدر به معنای اندازه گیری است. اندازه گیری از قهرمانانی که پرچم ایران را به نمایش در آوردند و پرچم سه رنگ افتخارآمیز ایران را به اهتزاز.
وی افزود: دکتر احمدی نژاد که پیشنهاد دهنده برگزاری این مراسم بود به خاطر کار سنگین فراوان در سفر اخیر، خستگی و افت فشار قند و درد زانو نتوانستند در این مراسم شرکت کنند. به همین خاطر به بنده و دکتر عباسی ماموریت دادند از فوتبالیستهای عزیز که شانزده سال پیش افتخار آفرینی کردند و همچنین تیمهایی که اخیرا دل مردم را شاد کردند، تقدیر به عمل بیاوریم.
قرار بود این دیدار نمایشی در دو وقت سی دقیقه ای برگزار شود اما بی نظمی فراوان باعث شد این بازی تنها در یک نیمه سی دقیقه ای برگزار شود. در تک نیمه این بازی مجتبی جباری، جواد نکونام، محمدرضا خلعتبری، رضا خانزاده، غلامرضا رضایی پنچ گل تیم 2014 را به ثمر رساندند.
پس از پایان تک نیمه این بازی مراسم تقدیر از افتخارآفرینهای فوتبال برگزار شد.
در پایان برنامه محمدرضا خلعتبری به همراه جواد نکونام با محمد عباسی به صورت خصوصی صحبت کردند. احتمالا این گفت و گو یافتن راه حلی برای ماندنشان در لیگ ایران بوده است.
ستار همدانی دستیار امیر قلعه نویی هم در پایان این مراسم درباره وضعیت نکونام به خبرنگاران گفت: جواد آنقدر قابلیت دارد که نمی گویم در استقلال بماند یا نه. او زحمات زیادی برای تیم ملی و استقلال کشیده و فکر می کنم او اگر یک ارتباط بگیرد می تواند مشکل را حل کند و در استقلال بماند!
در تیم 98 ستاره های زیادی غایب بودند. احمدرضا عابدزاده، علی دایی، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا سرشناسترین غایبان این تیم بودند اما نکیسا، پیروانی، استیلی، لطیفی، دین محمدی و استاد اسدی حضور داشتند. هدایت این تیم بر عهده بیژن ذوالفقارنسب بود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">