پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل فولاد خوزستان با نتیجه دو بر یک نتیجه را واگذار کرد و پس از هشت بازی تدارکاتی اولین شکست سرخپوشان رقم خورد.
یدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد امشب در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد. این بازی با 10 دقیقه تاخیر از ساعت 21:10 آغاز شد.

علی دایی در نیمه اول؛ نیسلون جونیور، میثم حسینی، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن بنگر، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، میلاد غریبی، پیام صادقیان، غلامرضا رضایی و سید مهدی سید صالحی را در ترکیب اصلی قرار داد.
در دقیقه 18 این بازی داور به نفع تیم فولاد اعلام خطای پنالتی کرد که این پنالتی راهی اوت شد اما داور خواستار تکرار ضربه پنالتی شد و رضا حقیقی را هم از زمین بازی اخراج کرد و در نهایت مهدی نوری هافبک تیم فولاد اولین گل بازی را به ثمر رساند.
در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 52 اسماعیل شریفات گل دوم تیم فوتبال فولاد را به ثمر رساند و در دقیقه 65 بازی هادی نوروزی ضمن گرفتن یک پنالتی زمینه ساز اخراج دروازه‌بان تیم فولاد شد که این پنالتی را قاسم دهنوی تبدیل به گل کرد.
حسین فرکی در آغاز نیمه دوم با توجه به 10 نفره بودن پرسپولیس تصمیم گرفت تیم فولاد هم با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد. البته پس از اخراج دروازه‌بان فولاد این تیم به جای اینکه 9 نفره بازی کند با 10 بازیکن به کار خود ادامه داد.
حسین فرکی و علی دایی که قبل از بازی خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند در طول بازی نیز بر رعایت بازی جوانمردانه و پرهیز از خشونت به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی بازیکنان تاکید می‌کردند.
هادی نوروزی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده و حمیدرضا علی عسگری چهار بازیکنی بودند که با تصمیم علی دایی در نیمه دوم مورد استفاده قرار گرفتند. یک بازیکن دیگر تیم فولاد هم در دقیقه 91 اخراج شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">