پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن حمایت از علی دایی گفت که همه افرادی که به این باشگاه می‌آیند باید مصلحت پرسپولیس را در نظر بگیرند.

حمید استیلی در مورد اظهارات کامبوزیا علیه علی دایی گفت: دایی را همه نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان می‌شناسند و درست نیست بخواهیم او را تخریب کنیم. جدا از مسائل سیاسی و ورزشی، اخلاق است که می‌ماند و باید طبق اصول رفتار شود. کسی که تازه وارد یک مجموعه می‌شود باید به افرادی که سال‌ها در این مجموعه بودند احترام بگذارد.

وی ادامه داد: نکته مهم این است که پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و قطعا این رفتارها به سرانجام نمی‌رسد و فقط پرسپولیس از این صحبت‌ها لطمه می‌خورد. کامبوزیا یا هر شخص دیگری که می‌خواهد وارد پرسپولیس شود باید مصلحت این تیم را در نظر بگیرد و در راستای موفقیت پرسپولیس حرکت کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ادامه حضور محمد رویانیان در این باشگاه اظهار داشت: ماندن رویانیان به پرسپولیس ثبات می‌دهد. پرسپولیس امسال بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و تمریناتش را به موقع شروع کرده است و نباید کاری کنیم این روند خوب متوقف شود و آرامش پرسپولیس از بین برود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">