پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: من عضو هیئت مدیره پرسپولیس نمی‌شوم.

حمید استیلی در خصوص دیدارش با مسئولین وزارت ورزش اظهار داشت: بعد از ظهر روز گذشته در دیداری با حمید سجادی شرکت کردم بالاخره ایشان خودش یکی از قهرمانان ملی است و خوشبختانه با صحبت‌هایی که شد دیدم نظر ایشان بر روی رویانیان و پیشکسوتان پرسپولیس کاملاً مثبت است.
وی افزود: در جلسه روز گذشته فقط در خصوص خصوصی‌سازی پرسپولیس و برخی از مسائل داخلی حرف زدیم و صحبتی در خصوص حضور من در هیئت مدیره و این حرف‌ها نشد.
استیلی یادآور شد: خوشبختانه به نظر من وزارت ورزش تصمیم خوبی در خصوص رویانیان گرفت و من در جلسه دیروز این موضوع را به سجادی گفتم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا امروز هم به وزارت ورزش رفتید یا خیر گفت: خیر من امروز به وزارت ورزش نرفتم و جلسه‌ام مربوط به دیروز است.
استیلی در پایان درباره حضورش در ذوب‌آهن نیز گفت: قرار است در جلسه‌ای که در تهران بین من و ذوب‌آهنی‌ها تشکیل می‌شود، تکلیف نهایی‌ام مشخص شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">