پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

تغییر شخصیت دایی در طول و عرض منافع شخصی!

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ق.ظ

 

ماجراهای دایی و کاشانی را همگان می‌دانند و دیگر نیازی به توضیح آن نیست، اما انگار تاریخ برای شهریار در حال تکرار است و اتفاقات گذشته را یک بار دیگر شاهد هستیم.
علی دایی بدون تردید نام بزرگی در فوتبال ایران، آسیا و جهان است، اما شهریار قصه ما انگار قواعد بزرگ بودن را بلد نیست یا شاید هم بلد است، اما خواسته یا ناخواسته رعایت نمی‌کند.

برای اینکه یک نفر علی دایی شود و مشخصات اسطوره‌ای همچون شهریار فوتبال ایران را به دست آورد، باید زحمات زیادی کشیده شود. فوتبال ایران و خود علی دایی تاکنون زحمات بسیار زیادی را کشیده‌اند تا او به این جایگاهی که الان دارد، برسد؛ اما حفظ چنین جایگاه بزرگی به مراتب سخت‌تر از به دست آوردن آن است. متاسفانه دایی در سال‌های اخیر در اظهار نظرهای خود چندان دقت نکرده و پس از چند ماه رفتاری از او سر زده که تعجب همگان را به همراه داشته است.
ماجراهای علی دایی و حبیب کاشانی را همگان می‌دانند و دیگر نیازی به توضیح آن نیست، اما انگار تاریخ برای شهریار در حال تکرار است و اتفاقات گذشته را یک بار دیگر شاهد هستیم. دایی در ماه‌های قبل درگیری‌های زیادی با محمد رویانیان داشت و حتی حاضر نبود با او در زورخانه رو در رو شود اما وقتی بحث هدایت پرسپولیس و منافع شخصی پیش آمد، شاهد تغییر 180 درجه‌ای او بودیم و شبانه با رویانیان جلسه گذاشت تا یک بار دیگر روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی بنشیند.
دایی که با راه‌آهن قرارداد داخلی امضا کرده بود، حاضر شد قید تیم سابقش را بزند و با دشمن خود دوست شود تا هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد اما داستان به همین جا ختم نشد. این روزها رویانیان به سوژه اول پرسپولیس تبدیل شده و بحث کنار گذاشتن او از این باشگاه پرطرفدار شدت گرفته اما در این میان اظهارات علی دایی از همه جالب‌تر است.
دایی در مورد اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه پرسپولیس و محمد رویانیان می‌گوید: «پرسپولیس یک تیم مردمی است و اجازه بدهیم منتخب ملت در مورد این باشگاه تصمیم بگیرد. کنار گذاشتن رویانیان در این مقطع درست نیست چون وقت به ثمر نشستن تلاش‌های او است».
این حرف‌های علی دایی ما را یاد حرف‌های چند ماه قبل او می‌اندازد. در روزهایی که دایی سرمربی راه‌آهن بود و برای دریافت طلبش از پرسپولیس با رویانیان وارد یک جنگ رسانه‌ای شد و اعلام کرد: «تو را یک نفر به ورزش آورده و چند ماه بعد که او برود، تو هم باید بروی»؛ اشاره علی دایی به محمود احمدی‌نژاد و انتخابات ریاست جمهوری بود چراکه دایی مثل تمام ورزشی‌های ایران رویانیان را ورزشی نمی‌دانست و معتقد بود با عوض شدن دولت، امثال رویانیان هم باید از ورزش بروند اما امروز که شهریار هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد، می‌گوید بگذارید رویانیان باشد تا منتخب مردم یعنی حسن روحانی در مورد پرسپولیس تصمیم بگیرد. تغییر موضع دایی نشان می‌دهد او به جایگاه خودش یا اشراف کامل ندارد یا قدر این جایگاه خاص را نمی‌داند که به راحتی حرفش را عوض می‌کند.
بزرگ شدن و اسطوره شدن شاید کار چندان سختی نباشد؛ اما بزرگ ماندن و اسطوره ماندن یقینا کار بسیار سختی است و از عهده هر کسی بر نمی‌آید. علی دایی اگر می‌خواهد بزرگ و اسطوره بماند، باید با تفکر بیشتری حرف بزند و جوری رفتار نکند که مجبور شود به خاطر منافع خودش حرف‌هایش را عوض کند. حرف‌های امروز علی دایی هیچ همخوانی و سنخیتی با حرف‌های چند ماه قبل او ندارد و اعتبار او را زیر سوال می‌برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">