پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: شناخت کامل مدیران باشگاه هامبورگ از پرسپولیس واقعا مرا حیرت‌زده کرد.
بهروز منتقمی اظهار داشت: طبق دستور محمد رویانیان خوشبختانه نشست بسیار خوبی را با نمایندگان هامبورگ داشتیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم.

وی افزود: شناخت آلمانی‌ها از پرسپولیس واقعا ما را حیرت زده کرد. آنها اعلام کردند که بازی‌های پرسپولیس در ایران 100 هزار هوادار دارد و این موضوع برای ما اهمیت و ارزش دارد.
منتقمی تاکید کرد: آنها گفتند ما در باشگاه هامبورگ حدود 5 هزار نفر عضو رسمی داریم اما شما یک میلیون نفر عضو رسمی دارید و این نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس خیلی بزرگ است.
منتقمی ادامه داد: آنها معتقد بودند فوتبال ایران و آسیا با درخشش علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان در فوتبال آلمان همیشه زبان زد خاص و عام بوده و سربلندی فوتبال ایران همیشه مدیون این بازیکنان بزرگ بوده است، آنها شناخت کاملی از فوتبال ایران داشتند و محو برخی از بازیکنان ما از جمله همین مهدی مهدوی کیا بودند.
وی حاضر نشان کرد: در دیداری که با آقای نیکولا که بازی‌های دوستانه و تدارکاتی هامبورگ را داشت، برگزار کردیم. آنها گفتند که سال آینده تورنمنتی را برگزار خواهند کرد و ما را در این تورنمنت تمام اروپایی که تیم‌های مختلف و بزرگی در آن حضور دارند دعوت کردند. این بازی‌ها در آلمان برگزار می‌شود.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: سپس ما هم به آلمانی‌ها اعلام کردیم، می‌توانیم برای خداحافظی مهدی مهدوی کیا در سال 2013 یعنی امسال میهمان آنها باشیم. از آنها خواستیم این بازی تا نیم فصل فوتبال ایران برگزار شود چون مهدوی کیا باید در یک بازی بزرگ خداحافظی کند و نمی‌خواهیم این موضوع تا پایان سال طول بکشد به همین دلیل مقرر شد که پیشنهاد ما را به جلسه 12 نفره هیئت مدیره ببرند و سپس جواب ما را به صورت رسمی اعلام کنند. البته از مهدوی کیا نیز که ارتباط بسیار خوبی با آنها دارد خواستیم تا شرایط این بازی و نظر هامبورگی‌ها را پیگیری و با ارتباطی که دارند جویا شود.
وی گفت: در این دیدار همچنین با تعاملاتی که بین طرفین شد در خصوص آکادمی‌های فوتبال آموزش بازیکنان و مربیان برگزاری اردوهای مختلف در آلمان و حتی ایران، افزودن دانش مربیان باشگاه پرسپولیس نیز صحبت‌ها و جمع بندی‌های خوبی شد که در کل احترامی که به باشگاه پرسپولیس گذاشتند واقعا مثال زدنی بود.
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان یاد آور شد: البته برخی همکاری‌ها نیز با توجه به دستورهای محمد رویانیان و پیشنهاد او مبنی بر بین المللی شدن پرسپولیس باید پس از بررسی سیاست‌های دو کشور در جلسات بعدی مطرح و بین باشگاه پرسپولیس و هامبورگ مطرح شود. امیدوارم این تعاملات را با باشگاه بزرگ هامبورگ که با مهدوی کیا بسیار صمیمی است در آینده بیشتر داشته باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">