پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

شیرینی: از پیشکسوتان رخصت می‌گیرم

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۲ ب.ظ

 

سعید شیرینی پس از حضور مجددش به عنوان سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: باعث افتخار و خرسندی بنده است که بار دیگر به عنوان یک خدمتگزار در خدمت خانواده بزرگ پرسپولیس هستم، قبل از هر چیزی جا دارد دست تمام پیشکسوتان و مو سپیدان پرسپولیس را گرفته و گرم‌تر و محکم‌تر از همیشه بفشارم. من از تمام این عزیزان رخصت می‌گیرم.

 وی با تمجید از محمد پنجعلی گفت: ‌ایشان یک انسان نمونه با تمام خصلت‌های نیکو و اسطوره باشگاه پرسپولیس است که با حکم سردار به عنوان بزرگ‌تر و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در کنار ما خواهد بود.
وی افزود: همانطور که سردار رویانیان گفتند همه ما برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس در فصل جاری باید یک تیم و یکی باشیم تا ان‌شاءالله دل هواداران را شاد کنیم و مطمئنم با تیمی که داریم و با کادر فنی جدید روزهای خوبی در انتظار پرسپولیس است.
سرپرست سرخپوشان یادآور شد: همچنین معتقدم ما سال گذشته نیز بهترین یار خود را یعنی یار دوازدهم را علی‌رغم نتایجی که نوسان داشت در کنار خود می‌دیدیم و همیشه ما شرمنده این هواداران بودیم. آنها قطعا باید امسال هم پربارتر از همیشه یار و یاور پرسپولیس باشند تا ان‌شاءالله بتوانیم با کمک آنها به عنوان هواداران واقعی پرسپولیس یک جام بگیریم.
شیرینی تاکید کرد: خوشبختانه با وجود دایی و حمایت‌های رویانیان و همچنین حضور بزرگانی مثل پنجعلی من به هواداران می‌گویم که از همین حالا می‌توانند سرود قهرمانی سر بدهند و ان‌شاءالله من هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس هر کاری از دستم بر بیاید، برای موفقیت تیم کوتاهی نمی‌کنم. ان‌شاءالله امسال بتوانیم که با یک جام دل این هواداران را شاد کنیم، البته کار سخت است ولی پرسپولیس امسال می‌تواند با داشته‌هایش به هدف خود برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">