پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

با فردوسی پورمی خواهم قرار بگذارم که با ۹۰ مصاحبه نکنم

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۱۵ ب.ظ

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:.همه باید تلاش کنیم امثال مایلی کهن در این فوتبال بمانند وخدای ناکرده از خانه شان قهر نکنند.

محمد رویانیان درباره برنامه های خود برای سال جاری اظهار داشت:ابتدا جا دارد سال نو را به همه مردم عزیز کشورم تبریک بگویم.
آرزو می کنم که روزهای خوبی در انتظار همه باشد و ان شاالله شاهد موفقیت ایران زمین در همه عرصه ها باشیم.
تشکر می کنم از دوستانی که در مدت حضورم در مکه و مدینه به من لطف داشتند.بزرگوارانی که من را شرمنده کردند.
از حاج محمد مایلی کهن تا محمد پنجعلی عزیز که واقعا در زمان حضورم در عربستان به من محبت داشتند.
وی افزود:در سال ۹۲ قصد و نیتم این است کمتر مصاحبه کنم.در واقع برنامه من این است و امیدوارم بیشتر در عمل و کار بتوانم برنامه هایم را جلو ببرم.
در این چند روز هم که به تهران برگشتم ،مصاحبه ای نداشتم و از دوستان خوب رسانه ای هم تقاضا دارم که من را در این مقوله مثل گذشته یاری رسانند.فکر می کنم اینطور هم برای من و هم باشگاه بهتر باشد.
مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد:به اصحاب رسانه علاقه زیادی دارم و برای این عزیزان هم در سال جدید آرزوی توفیق دارم اما تقاضایم این است اجازه بدهند من مدتی همین رویه را پیش بگیرم و کمتر مصاحبه کنم.
حتی با دوست عزیزم عادل فردوسی پور هم می خواهم قرار بگذارم که با ۹۰ مصاحبه نکنم و فقط تلفنی با هم حال و احوال کنیم.برای ۹۰ هم آرزوی موفقیت دارم.
وی ادامه داد:اینجا و در آغاز سال یک اتفاق مهم رخ داده است که نباید به راحتی از آن عبور کرد.من شنیدم که محمد مایلی کهن عزیز سرانجام پس از مشکلات عدیده باشگاه گهر از سمت خود استعفا کرده است.
به شخصه از این اتفاق خیلی ناراحت شدم.او مربی و انسان بزرگی است.همه باید تلاش کنیم امثال مایلی کهن در این فوتبال بمانند وخدای ناکرده از خانه شان قهر نکنند.
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به دوران حضور مایلی کهن در گهر افزود:وی در دو بعد اخلاقی و فنی تحول شگرفی در باشگاه و هوادارانش به وجود آورد.گهر در این ماهها نمونه کامل یک باشگاه فرهنگی بود.
در مسابقات هم بازیکنان این تیم تحت تاثیر تعلیمات معلمی دلسوز به نام محمد مایلی کهن ایثار کردند و بدون چشمداشت در خدمت تیمشان بودند.امیدوارم شرایط بازگشت وی به تیم  فراهم شود.
وی درباره تاسیس موسسه خیریه پرسپولیس با حضور مایلی کهن و چند پیشکسوت دیگر این باشگاه ادامه داد: برای من افتخار بزرگی است که در کنار این بزرگان در بحث های معنوی فعالیت کنم.
حتما تلاش می کنیم تا باشگاه پرسپولیس در بعد مسائل معنوی بیش از گذشته فعال باشد.به نظرم مایلی کهن ها در این فوتبال یک دانه هستند و باید قدرشان را بدانیم.
رویانیان درباره دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت:صمیمانه برای هر سه تیم آرزوی توفیق دارم.
هم سپاهان،هم تراکتور و هم استقلال شایسته بزرگی در قاره هستند.دو تیم تراکتور و استقلال به عربستان رفته اند و توفیق نشد که اعضای این دو تیم را از نزدیک در این کشور ببینیم.
وی درباره رابطه خود با مدیرعامل باشگاه استقلال توضیح داد:فتح الله زاده آدم دوست داشتنی است و برایش آرزوی توفیق دارم.ما رابطه مان خوب است و مشکلی نداریم.
رویانیان با اشاره به حضور فتح الله زاده در تمرینات استقلال در قطر و شیرجه هایی که او زده بود افزود:به دوست خوبم توصیه می کنم در عربستان شیرجه نزند.البته اگر آماده باشد ،برای حضورش درون دروازه پرسپولیس در فصل آینده فکر می کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۴
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">