پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

نکته جالب این است که هر دو تیم در بازی قبل از دربی خود خوب بازی نکردند که این بیانگر حساسیت این بازی است. همیشه گفته می‌شود که هر بازی در جایگاه خودش مهم است اما واقعیت این است که دربی تاثیر خود را روی تمام ابعاد فوتبال می‌گذارد و طبیعی است که بازی قبل از دربی دو تیم نیز از آن تاثیر بپذیرد.

مربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: یکی از مسائلی که باعث می‌شود دربی در فوتبال ایران جدا از حساسیت‌های معمول سرنوشت ساز باشد، عدم ثباتی است که در فوتبال وجود دارد و این مساله به رویارویی دو تیم ارزش ویژه‌ای می‌بخشد. اگر می‌خواهیم این حساسیت را کم کنیم تا بازی با کیفیت‌تری رقم بخورد نباید به مسائل آن دامن بزنیم.

مسوول آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط دو تیم برای دربی خاطر نشان کرد؛ همه می‎دانند که این بازی از قواعد جدول پیروی نمی‌کند. البته جایگاه واقعی پرسپولیس هم مکان‌های بالای جدول است. به هر حال تیم با مشکلاتی روبرو شده بود ولی بازیکنان خوب و طراز اولی در این تیم حضور دارند و یحیی گل محمدی هم خوب عمل می‌کند. دربی، بازی بازیکنان بزرگ است و پرسپولیس بازیکنان بزرگی در حد تیم ملی دارد که وزن روحی تیم را هم بالا می‌برد، آنها می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر بدهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">