پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری در گفت و گویی، درباره قضاوت داوران دیدار پرسپولیس و ملوان در جام حذفی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پرسپولیس بلاگ و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رئیس دپارتمان داوری درباره بازی تیم‌های پرسپولیس و ملوان در مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی گفت: در بازی پرسپولیس و راه آهن، تیم داوری خوب عمل کرد و در صحنه‌های بحث برانگیز تنها در یک صحنه اشتباه داشتند.

این بازی پر از صحنه های حساس و نزدیک بود و در دقیقه 23 بازی و در حالیکه پرسپولیس دو بر صفر جلو بود، یک تکل درست روی پای مهاجم ملوان انجام داد و به هیچ وجه حرکت دروازه بان پرسپولیس خطا نبود اما در دقیقه 65 بنگر روی بازیکن ملوان خطا کرد و داور می بایست پنالتی می‌گرفت که متاسفانه نگرفت اما کمک داوران بازی روز بسیار خوبی داشتند و سه گل پرسپولیس روی هنرنمایی آنان به ثمر رسید و هیچ کدام از گل‌ها آفساید نبود. وی افزود: علی نژادیان کمک داور این بازی بسیار خوب بود و چند صحنه این بازی واقعا می‌تواند کلاس آموزشی برای سایر کمک داوران باشد. خوشبختانه کمک داوران در این دیدار تمرکز بالا و دقت خوبشان را به نمایش گذاشتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">