پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

سرمربی پرسپولیس پس از صعود این تیم به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی گفت که با این شرایط به آینده امیدوار است.

به گزارش پرسپولیس بلاگ و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با نفت تهران که با نتیجه 4 بر یک به سود تیم پرسپولیس به پایان رسید، گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما همیشه ترسم این بود که اگر گل بخوریم چه اتفاقی می‌افتد اما خوشبختانه بازیکنان روحیه‌شان را از دست ندادند و به خوبی بازی را اداره کردند، بر بازی مسلط شدند و توانستیم 4 گل هم بزنیم. در هر صورت این برد را به هواداران پرشور و خانواده عظیمی تقدیم می‌کنم که اینجا هم ایثارگری کردند و اعضای این بازیکن را اهدا کردند. خوشحالم هواداران خوشحال می‌شوند و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان شما خوب بازی می‌کنند اما وقتی حریف باز بازی می‌کند، فکر نمی‌کنید فضای اطراف رضا حقیقی باز می‌شود و تیم‌های حریف از این فضا به شما فشار می‌آورند گفت:‌ بله. ما با سیستم 2-4-4 بازی می‌کنیم که این باعث می‌شود کنار حقیقی باز شود. سعی کردیم از محمد نوری در این جا استفاده کنیم تا این خلاء از بین برود.

گل محمدی با بیان اینکه احتمالا یک مربی دروزاه‌بان خارجی به تیم اضافه می‌کنیم در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چه تغییری کرده که این همه خوب بازی می‌کند، گفت: اتفاق خاصی نیفتاده است. ما خوب تمرین می‌کنیم و گل می‌زنیم. بازیکنان این اراده و انگیزه را در خودشان به وجود آورده‌اند که خوب تمرین کنند و خوب بازی کنند. در مصاحبه قبلی گفتم بازیکنان در نیم فصل اول خوب تمرین نکردند، کاری به دلیلش ندارم. تنها کاری که من توانستم انجام دهم این است که انگیزه آن‌ها را افزایش دادم تا خوب تمرین کنند. همین باعث شد بازیکنان تکان خورده و خود را بالا بکشند.

وی در پاسخ به این سوال که این مسیر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه بازی‌ها سخت‌تر می‌شود آیا انتظارها هم با این نتایج بالاتر می‌رود، گفت: دقیقا همین طور است. با این بردهای پرگل انتظارها بالا می‌رودد وحریفان با سیستم دفاعی‌تری مقابل ما بازی می‌کنند. بنابراین کار سخت‌تر از گذشته می‌شود. پس ما باید به خودباوری بیشتری برسیم که بتوانیم روی زمین بازی کنیم و به بازی سرعت بدهیم و از فضاهای پشت دفاع حریف و سایر قسمت‌های زمین استفاده کنیم و کیفیت بازی‌مان را از این بالاتر ببریم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید اگر حریفان‌تان بسته‌تر بازی کنند به مشکل بخورید، گفت: ما بازیکنان تاثیرگذار خوبی داریم. شاید امروز کریم نتوانست گل بزند اما در بازی‌های دیگر ممکن است برخی بازیکنان دیگر همین طور باشند. ما باید به راهکارهایی فکر کنیم که از عمق دفاع به خوبی حمله کنیم و همین طور از کناره‌ها. با یک رویه حمله کردن گزینه خوبی نیست. در بازی امروز هم از عمق خوب حمله کردیم هم از کناره‌ها. فقط نگران ضربات ایستگاهی هستم که نتیجه‌ای که باید می‌گرفتیم را نگرفتیم. گلی که امروز خوردیم در جریان بازی بود و گل‌هایی که تاکنون خوردیم هم همین طور بوده است. به هر حال ضربات ایستگاهی می‌تواند تعیین کننده باشد و مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند تک موقعیت‌ها می‌تواند تعیین کننده باشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بازیکنان بعد از هر گل سمت شما می‌آمدند، فکر نمی‌کنید این مساله بویژه به دنبال انتقادهایی که در چند روز گذشته وجود داشت از همدلی تیم شما نشان دارد، گفت: بازیکنان ما درک‌شان بالاست و فضا را به خوبی درک کردند. من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و جواب منتقدان را بدهیم. به هر صورت وقتی منتقدان زیاد باشند، یک نوع علامت است. آن هم اینکه داری کارت را خوب انجام می‌دهی بنابراین افزایش انتقادها من را دلسرد نمی‌کند و انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند که بتوانم کار بیشتری انجام دهم. این‌ها اتحاد و همدلی بچه‌ها را زیاد می‌کند که واقعا از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند و جنگیدند.

وی در پایان گفت: در مقابل این هجمه‌ها مدیریت خوبی انجام گرفت. با وجود رویانیان این مسائل خیلی راحت حل شد. در بدترین شرایط بهترین تصمیم را گرفتند. در این چند روز او با مدیریتش به ما انگیزه داده است بنابراین از او تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم آدم خوشبختی هستم که با چنین مدیریت و بازیکنانی در حال کار هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">