پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

محمد نوری با دو گلی که مقابل نفت تهران به ثمر رساند، تعداد گل های خود را در جام حذفی برای پرسپولیس به 7 رساند و پنجمین گلزن برتر این تیم در تاریخ جام حذفی شد.


به گزارش پرسپولیس بلاگ و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نوری در 3 فصل اخیر با پیراهن پرسپولیس در جام حذفی موفق به گلزنی شده است. او در فصل 89، دو گل به نفت محمود آباد و دو گل به ملوان در بازی رفت فینال زد. نوری فصل گذشته نیز مقابل مس رفسنجان یک گل زد و در این فصل نیز دو گل زده است تا در مجموع با 7 گل زده در کنار کریم باقری پنجمین گلزن برتر پرسپولیس در جام حذفی باشد.

در تاریخ جام حذفی، فرشاد پیوس با 22 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس است و مجتبی محرمی با 9 گل در رده دوم است. مهرزاد معدنچی و رضا عابدیان نیز با 8 گل زده رتبه سوم را در اختیار دارند و کریم باقری و محمد نوری نیز رتبه پنجم را به خود اختصاص داده اند. هادی نوروزی نیز با 6 گل پشت سر این دو بازیکن قرار گرفته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">