پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و علیرضا نورمحمدی در بازی با ملوان ابراز امیدواری کرد.


دکتر وجیه ا... چشمه سری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با بیان این مطلب افزود: محمد قاضی خوب پیش می‌رود ولی امیدواریم که او را برای شروع لیگ برتر در اختیار داشته باشیم. علی کریمی روند خوبی را طی کرده است و همچنان برنامه ما امکان استفاده از وی در بازی با ملوان است.

وی ادامه داد: مهدوی‌کیا و نورمحمدی را امروز در تمرین معاینه خواهیم کرد. در روزهای گذشته پیگیر وضعیت آنها بودیم. مهدوی‌کیا با توجه به اینکه در گذشته هم با چنین آسیبی روبرو شده بود، از پیشرفت بهبودی خود راضی بود و خون مردگی‌ها باید از بین برود.

نورمحمدی هم در کشش‌های سنگین احساس درد دارد. وی هنوز آماه نیست ولی با توجه به روندی که طی می‌شود اگر مساله حادی پیش نیاید امیدواریم او و مهدوی‌کیا را هم برای بازی با ملوان در جام حذفی، در اختیار کادر فنی بگذاریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">