پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

 مسوولان آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: از نزدیک شاهد مذاکرات سردار رویانیان در ایتالیا و گفتگوی تلفنی ایشان با بازیکنان جدید در تهران بودم.

حمید استیلی که همراه محمد رویانیان در ایتالیا به سر می برد، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: تا اینجا سفر خوب و پرباری انجام شده است. علاوه بر جلسات با مسئولان باشگاه میلان، در دو نوبت هم با مقام‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا ملاقات و گفتگو انجام شد. همچنین بازدیدی از شبکه مدیا ست داشتیم که مدیر آن آقای سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا و رئیس باشگاه میلان است.

وی ادامه داد: در این دیدارها تجارب خوبی بدست آمد و ارتباط‌های مفیدی هم برقرار شد. از جمله باید به دیداری که با مدیر اجرایی لیگ سری A داشتیم، اشاره کنم که مقر آن در میلان قرار دارد و لیگ سری A و B ایتالیا از همینجا برنامه‌ریزی و هدایت می‌شود.

مشاور مدیر عامل و مسوول آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طرف ایتالیایی از همکاری‌های دو جانبه، استقبال کرد که این سفر را پربار می‌کند. همچنین امروز جلسات مهمی را با مقامات باشگاه آ.ث.میلان خواهیم داشت و از این ارتباط به سود پرسپوبلیس استفاده خواهد شد.

از حمید استیلی درباره بازی با تراکتورسازی پرسیدیم که وی گفت: بعد از بازی وقتی از نتیجه مطلع شدیم، همه ناراحت بودند. آقای رویانیان به شدت ناراحت شد و از نزدیک شاهد بودم که از همانجا در تلاش است و مرتب با تهران در تماس بودند و اقدامات مختلفی را برای تقویت تیم و خروج آن از شرایط فعلی برنامه‌ریزی کردند. ایشان جدا از پیگیری امور از طریق معاونان و مدیران باشگاه، از همینجا مذاکراتی با بازیکنان جدید انجام دادند. طبعا نمی‌توانم نامی ببرم و سردار اگر صلاح بدانند خودشان در این باره اخبار را اعلام می‌کنند. تنها می‌توانم بگویم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس در شرف وقوع است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">