پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مهدوی کیا در صدر جدول محبوبترین های آسیا و جهان

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۵۲ ب.ظ

رأی گیری سایت فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال در بخش قاره ای همچنان ادامه دارد اما 23 روز مانده به پایان مرحله دوم، مهدی مهدوی کیا در صدر جدول محبوبترین بازیکنان جهان قرار دارد.


مهدی مهدوی کیا در حال حاضر با 80526 رأی در صدر جدول آسیا قرار دارد. او در مجموعه 6 جدول قاره های مختلف نیز بالاترین رأی را به خود اختصاص داده است ولی در حال حاضر این نظرسنجی برای انتخاب محبوبترین ها در قاره های مختلف است تا در مرحله سوم با یکدیگر وارد رقابت شوند.

در مرحله اول، کارشناسان فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال نفرات برگزیده خود را انتخاب کردند تا در نظرسنجی شرکت داده شوند. مرحله دوم از چندی پیش آغاز شد که نتیجه اولیه آن امروز منتشر گردید. در حالیکه نظرسنجی این مرحله تا 23 روز دیگر (پایان ماه نوامبر) ادامه دارد و فوتبال دوستان می توانند در آن شرکت کنند.

بعد از مهدی مهدوی کیا، سید مهدی رحمتی با اختلاف زیادی با 31551 رأی در رده دوم آسیا قرار دارد و محمد نور با 14377 در جایگاه سوم قرار گرفته است. محرم نویدکیا سومین گزینه ایرانی هم با 6146 رأی در مکان ششم جدول آسیا قرار گرفته دارد.

در پایان مرحله دوم، پنج نفر اول گروه های آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی، 8 نفر اول گروه های اروپا و آمریکای جنوبی همراه با نفر اول اقیانوسیه که در مجموع 32 نفر خواهند شد در قالب یک گروه از یک دسامبر تا پانزده ژانویه برای کسب عنوان محبوبترین بازیکن جهان رقابت خواهند کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">