پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: در بازی با پیکان شاهد درک خوب بازیکنان از یکدیگر بودیم و در روزی که پرسپولیس هم در دفاع و هم در حمله خوب بود، کریم انصاری فرد با سه گلی که زد پیروزی پر گل تیم را کامل کرد.

حمید استیلی  افزود: بازی با پیکان از آن روزهایی بود که اکثر توپ ها توی گل می رفت. از این بابت که قبل از تعطیلات بود، اتفاق خوبی افتاد تا پرسپولیس این زمان را بدون التهاب و استرس سپری کند.

وی افزود: البته بعد از این تعطیلات با توجه به تعداد زیاد ملی پوشان در تیم ملی، چه شرایطی روی خواهد داد، معلوم نیست. قطعا احتمال بروز ناهماهنگی وجود دارد. در این شرایط امیدواریم تیم ملی برابر ازبکستان به پیروزی برسد تا مثل بازی با کره بازیکنان با روحیه خوبی برگردند.

استیلی درباره اثر متقابل پرسپولیس و تیم ملی روی هم ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد بازیکنان مشترک، این امر طبیعی است. از این رو افت پرسپولیس به خاطر برنامه ریزی های لیگ به سود تیم ملی نخواهد بود. در حال حاضر مساله دیگر روابط بین مربیان دو تیم است. هر دوی آنها مربیان بزرگی هستند و باید ترتیبی داد که بتوانند مشکلات بین خود را حل کنند یا از این تنش دور شوند. پرسپولیس تا اینجا بیش از هر باشگاه دیگری به تیم ملی کمک کرده است و این رابطه هم باید متقابل باشد.

بازیکن و سرمربی پیشین پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس در ادامه لیگ تصریح کرد: به طور کاملا مشخص شرایط رو به رشد است. یکسری نقاط ضعف وجود دارد که می تواند در نیم فصل حل شود و به این ترتیب نیم فصل دوم شرایط بسیار متفاوتی رقم می خورد.

استیلی که از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مامور به راه اندازی آکادمی فوتبال پرسپولیس شده است، در این باره گفت: اقدامات در حال انجام است. چون می خواهیم یک کار جدی و حرفه ای انجام شود. در حال انجام اقدامات برای برنامه ریزی و تعریف ساختار هستیم. آقای رویانیان تاکید ویژه ای روی این مساله دارند و اقدامات در حال انجام است و در موقع لزوم در این باره مراتب به اطلاع هواداران خواهد رسید.

وی درباره بازی تیم ملی برابر ازبکستان تصریح کرد: فرهنگ فوتبال ما اینطور است که ما با کسب یک پیروزی زود قانع می شویم، هر بار که یک بازی خوب انجام می دهیم، بلافاصله در بازی بعد افت می کنیم. وقتی اراده می کنیم همه از رسانه، مردم و دولت دست به دست هم می دهند و موفق می شویم، مثل بازی با کره جنوبی که شاهد وفاق ملی بودیم. امیدواریم این دست به دست هم دادن را در بازی با ازبکستان هم شاهد باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۷
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">