پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

به گزارش پرسپولیس بلاگ و به نقل از سایت رسمی پرسپولیس،دکتر وجیه ا... چشمه سری گفت: من 10 سال است که کار پزشکی ورزشی انجام می دهم، انواع و اقسام مشکلات گرمازدگی، عصبی، گرفتگی عضلانی و حتی تشنج را دیده ام اما این مورد که برای ما روی داد، سابقه نداشته است. من در این ارتباط با پزشکان ورزشی و متخصص مختلفی صحبت کردم اما همه آنها ابراز تعجب کردند.

هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با انجام 9 دیدار برگزار می شود.

وی ادامه داد: نهایت جوابی که دریافت کردیم این بود که شاید فشار عصبی باعث این وضعیت شده است که پاسخ من منفی بود، چون نشانه ها غیر از این بود. شرایط آنقدر عجیب بود که اگر خودم نمی دیدم، باور نمی کردم. محمد نوری در حال دویدن بدون آنکه از خود محافظت کند، نقش زمین و حتی صورتش زخمی شد.

نقی زاده وقتی از زمین خارج شد رنگ صورتش به شکلی بود که من گفتم فشار او باید به حد خطرناکی افت کرده باشد اما فشار خون عادی بود. در هر سه مورد هیچ علائم بالینی دیده نمی شد. مهدوی کیا، نقی زاده و نوری عوارض گوارشی نداشتند، تنفس، ضربان قلب و فشار خون آنها عادی بود اما بازیکنان مشکل عدم تعادل داشتند و بعضی اتفاقات را به یاد نمی آوردند.

پزشک پرسپولیس تصریح کرد: ما در حال پیگیری مساله هستیم تا بتوانیم عوامل بوجود آمدن این مشکل را پیدا کنیم. همه اقدامات پزشکی لازم انجام شده است و جواب آزمایشات فردا یا پس فردا معلوم خواهد شد. یکی از سوالات این است هر نوع مسمومیت باید علائم بالینی و حیاتی را تغییر دهد که اینطور نبود. بر همین اساس طرح مباحثی مثل افت فشار خون هم غیر تخصصی است که با توجه به عوارض موجود، اصلا مورد بحث هم نبود. فکر ما حتی به سمت مسمومیت ناشی از آلودگی هوا هم رفت، چرا که در اخبار استانی اعلام شده بود، آلودگی، 4 تا 5 برابر حالت عادی است اما به نظر نمی رسد مشکل از این ناحیه باشد. بازیکنان یک ساعت پس از بازی هم دیگر هیچ علائمی نداشته و مشکل نداشتند.

دکتر چشمه سری در پایان درباره شرایط ماهینی هم گفت: همانطور که آقای مانوئل هم اعلام کردند، ماهینی مشکل آسیب دیدگی نداشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">