پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

زاید: هواداران فوق العاده هستند

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۴:۰۵ ب.ظ

 

ایمون زاید در گفتگویی صحبت‌های زیر را انجام داد.


* پرسپولیس شرایط خوبی ندارد، فکر می‌کنی تا چه زمانی این موضوع ادامه داشته باشد؟

امیدوارم روز به روز بهتر شویم. اکنون در رده چهاردهم جدول قرار داریم و این برای تیمی مانند پرسپولیس راضی کننده نیست. می‌خواهیم در دیدارهای آینده همه چیز را جبران کنیم.


* چرا در بسیاری از دیدارهای گذشته به عنوان بازیکن ثابت به میدان نرفتی؟

این به سرمربی تیم بستگی دارد. من همواره با تلاش زیادی تمرین می‌کنم ولی در نهایت مربی تصمیم گیرنده است چه کسی بازی کند.


* در دیدار با نفت تهران خیلی تشویق شدی ولی در دقیقه‌های پایانی به عنوان یار جانشین به میدان آمدی...

هواداران تیم فوق العاده هستند. آنها در هر بازی ما را تشویق می‌کنند. در دیدار با نفت نیز نام مرا صدا می‌زدند ولی همان طور که گفتم حضور یا عدم حضور من در ترکیب تیم به تصمیم مربی بستگی دارد. زمانی هم که به بازی آمدم، تلاشم را کردم.


* نظرت در مورد بازی برای تیم ملی لیبی چیست؟ گفته می‌شود در یکی از بازی‌ها درگیری‌هایی رخ داده است.

یک بازی برای تیم ملی کشورم به میدان رفتم و در یک بازی دیگر همه چیز به آشوب کشیده شد. دلیلش را هم نمی‌دانم. 2 تن از بازیکنان باهم به زد و خورد پرداختند و پس از آن همه باهم درگیر شدند.


* نظرت در مورد دیدار یکشنبه آینده با سپاهان چیست؟

سپاهان تیم بسیار خوبی است. آنها قهرمان فصل گذشته لیگ هستند و بدون شک دیدار برابر آنها بسیار سخت خواهد بود. تلاش می‌کنیم بازی خوبی ارائه کنیم تا از رتبه چهاردهم بالاتر برویم و بتوانیم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">