پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق سیاست های باشگاه و پیرو تاکید مدیر عامل، از این پس کمیته انضباطی به شکل جدی تری به مسایلی که باعث بر هم خوردن نظم و آرامش تیم شود، رسیدگی خواهد کرد.

محمود سالارکیا در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس یک خانواده بزرگ است و برای حفظ این خانواده و دستیابی آن به اهداف تعیین شده، نیازمند نظم، انضباط و برخورد مسئولانه همه، بویژه اعضای تیم هستیم.

وی ادامه داد؛ همانطور که آقای رویانیان خود در گفتگو با بازیکنان اعلام کردند؛ عظمت باشگاه پرسپولیس و منافع هواداران در صدر اولویت های باشگاه قرار دارد و هیچ چیز نباید آن را به خطر بیندازد.

بدون تردید در سایه نظم و انضباط و با رفتار متعهدانه و داخل چارچوب حرفه ای، شرایط فعلی پشت سر گذاشته خواهد شد. از این رو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با تاکید آقای رویانیان مدیر عامل باشگاه، مصمم است طبق اصول حرفه ای و آئین نامه انضباطی باشگاه با هر اقدامی که باعث اخلال در تیم شود، برخورد کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: تردید نداریم که هیچ یک از اعضای تیم عامدانه و آگاهانه به مسائلی دست نمی زنند که به ضرر و زیان تیم منجر شود، اما آنچه نباید از نظر دور داشت این است که حضور در پرسپولیس به معنای تعهد نسبت به میلیون ها هوادار است و از این رو باید هر رفتار و گفتاری حساب شده و با در نظر گرفتن منافع باشگاه باشد. این انتظاری است که از بازیکنان حرفه ای می رود و در غیر این صورت با گزارش هر تخلفی از سوی کادر فنی و کادر سرپرستی، کمیته انضباطی بطور جدی به موضوع رسیدگی خواهد کرد.

سالارکیا در پایان خاطر نشان کرد: از این پس اقدامات ویژه خواهد بود و موارد لازم هم از سوی مدیریت به بازیکنان اعلام شده است. به هر حال ما امیدواریم با توجه به اینکه بازیکنانی حرفه ای و با سوابق روشن در تیم پرسپولیس حضور دارند، با هیچ گزارشی از سوی مربیان و سرپرست تیم روبرو نشویم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">