پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

بنگر: قبول دارم خیلی بد نتیجه گرفته‌ایم

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۳:۵۶ ب.ظ

  

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به مصاحبه‌ نکردنش در چند وقت اخیر تصریح کرد: کاری به هیچ کس نداشتم و فقط خودم تصمیم گرفتم مدتی سکوت کنم. از هیچ کس دلگیر نبودم و فقط دوست داشتم با تمرکز بیشتر کارم را انجام دهم. بازی‌های سخت و حساسی در پیش داریم و فقط به خاطر همین موضوع مدتی سکوت کردم.

وی افزود: انتقادات همه جا هست اما من از هیچ رسانه‌ای دلگیر نیستم. در برخی بازی‌ها به حریفان پنالتی دادم و باید از من انتقاد می‌شد. مشکل خاصی نبود حق دارند حتما انتقاد می‌کنند اما نظر من این است که اگر کمتر در روزنامه‌ها باشم بهتر است.

بنگر در خصوص بازی یکشنبه آینده با سپاهان گفت: لحظه‌شماری می‌کنم دوستان سپاهانی‌ام را ببینم؛ دوستانی که 8 سال با آنها زندگی کردم. البته آنها دوستان بی‌معرفت من هستند چون 3 ماه است که به پرسپولیس آمده‌ام و حتی یک تلفن و پیامک به من نزدند. من می‌روم تا تک تک دوستان بی‌معرفتم را ببینم و بسیار خوشحال می‌شوم. همچنین می‌خواهم کرانچار و حتی مرزبان که مربی خوبی است را ببینم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس در رده چهاردهم جدول حضور دارد اظهار داشت: خودمان هم از نتایج پرسپولیس خسته شده‌ایم و قبول دارم خیلی بد نتیجه گرفته‌ایم. اگر در تیم دیگری توپ می‌زدم و می‌دیدم پرسپولیس این نتایج را می‌گیرد شاید باور نمی‌کردم. اختلاف ما با بالای جدول چندان زیاد نیست و اگر در بازی تعیین‌کننده سپاهان موفق شویم می‌توانیم امیدوار شویم.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانیم خیلی از هواداران از ما خسته شدند ولی آنها بدانند ما می‌جنگیم تا پرسپولیس به نتایج دلخواه خود برسد. امیدوارم نفت آخرین مسابقه‌ای باشد که ما نتیجه نمی‌گیریم و از بازی مقابل سپاهان به سه امتیاز بازی برسیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۹
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">