پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مانوئل حساس ترین دربی لیگ پرتغال را با 7 گل از بنفیکا برده و مهم ترین دربی لیگ مصر را هم با پیروزی 6-1 پشت سر گذاشته است.


مانوئل ژوزه بدون شک یکی از موفق ترین مربیان باشگاهی در فوتبال جهان است. او افتخارات زیادی در فوتبال باشگاهی به دست آورده از جمله 4 قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان آفریقا، 55 بازی شکست ناپذیری با الاهلی، شکست دادن رئال مادرید و مقام سوم جام باشگاه های جهان.
در کنار بارها قهرمانی در لیگ مصر و پرتغال، مانوئل ژوزه یک دربی باز قهار است. او حساس ترین دربی کشورش پرتغال را در زمان مربیگری در اسپورتینگ لیسبون با نتیجه تاریخی 7-1 به سود خود و تیمش خاتمه داده و در مصر هم دربی این کشور را 6-1 از الزمالک برده است.
مانوئل در نخستین روز حضورش در تهران اعلام کرد ترسی از کار کردن در پرطرفدارترین تیم آسیا ندارد چرا که افتخارات بی شماری را با پرافتخارترین و پرهوادارترین تیم آفریقا بدست آورده و کارنامه اش نشان می دهد هیچ کدام از ادعاهای پیرمرد پرتغالی بی راه نیست.
ژوزه فردا حساس ترین و شاید مهم ترین مسابقه اش را با تیم جدید خود یعنی پرسپولیس تجربه خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۲
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">