پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مدیرعامل باشگاه داماش با انتقاد از برخی اعتراض پرسپولیسی‌ها پس از شکست برابر این تیم گفت: وقتی سیستمی ابتدای درون خود را بررسی و تفحص نکند، ادعاهای خطرناکی را مطرح می‌کند.
امیر عابدینی درباره اعتراضاتی که پرسپولیسی‌ها پس از شکست برابر تیمش داشتند، گفت: سوالی که من از همه دارم این است که به جز پرسپولیس کدام تیم از وضعیت بازی در رشت ناراضی ‌است؟
چرا همه تیم‌هایی که به رشت آمده‌اند در نهایت از ما تشکر کرده و رفته‌اند؟ اتفاقا ما برای پرسپولیس هر کاری که لازم بود، انجام دادیم.


وی ادامه داد: مربیان ما در یک ربع آخر تمرین پرسپولیس که قرار بوده فقط عرق گیری باشد در ورزشگاه حاضر شدند. کار تاکتیکی که نباید روز قبل از بازی انجام شود. این‌ها بهانه‌های عجیب و غریبی است که پرسپولیسی‌ها برای شکستشان می‌آورند. البته من از کسی مثل آقای شیرینی توقعی ندارم. وقتی سیستمی ابتدای درون خود را بررسی و تفحص نکند، ادعاهای خطرناکی را مطرح می‌کند.
عابدینی همچنین گفت: فرافکنی برخی از افراد باعث می‌شود که از کنکاش درباره مسایل درون سیستمی غافل شوند. به عقیده من پرسپولیس بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد، اما دلیل این که به چنین آفتی دچار شده این است که روح فوتبال در این تیم شکل نگرفته است. روح فوتبال شامل عاطفه، تعامل، عشق به پیراهن و هویت تیمی است.
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان این که بازیکنان پرسپولیس در چارچوب و سیستم‌ این تیم قرار نگرفته‌اند، اظهار کرد: وقتی سیف اللهی حداقل 4 موقعیت گلزنی برای مهاجمین پرسپولیس ساخت که با بی دقتی آن ها به ثمر ننشست.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر موجب دلخوری هواداران و اهالی فوتبال را فراهم کرده است اما در این میان نباید از اعتماد مانوئل ژوزه به یک پدیده جوان گذشت.

 

 

روح الله سیف اللهی جوان در میان همه ستاره های گران قیمت پرسپولیس در بازی مقابل داماش جایی در میان 11 مرد اصلی سرخپوشان برای خودش دست و پا کرد و در کنار حسین ماهینی بهترین بازیکن پرسپولیس در این مسابقه بود.

 

 

سیف اللهی با حرکات خود مدافعین حریف را بارها و بارها به زحمت انداخت و داور را مجبور کرد سه کارت زرد و یک کارت قرمز برای مدافعین داماش که از مهار او عاجز مانده بودند، از جیب خارج کند.

 

او که شاید ارزان ترین ستاره پرسپولیس هم باشد، حداقل 4 موقعیت گلزنی برای مهاجمین تیمش ساخت اما 2 بار غلامرضا رضایی در هوای گرفتن پنالتی زحمات او را به باد داد و یک بار سانتر دقیق و فوق العاده سیف اللهی را امیرحسین فشنگچی به سادگی هرچه تمام تر بی ثمر گذاشت. ایمون زاید هم نتوانست از موقعیت نسبتا خوبی که این ستاره جوان برایش فراهم کرده بود به درستی استفاده کند.

 

سیف اللهی جوان نشان داد چطور مانوئل ژوزه در میان تمام ستاره های نامدار و گران قیمت تیمش می تواند به او اعتماد کند و امیدواریم این پدیده جوان بتواند با انگیزه ای مضاعف و تلاش بیشتر آینده ای درخشان برای خودش و پرسپولیس رقم بزند.

 هر بازیکنی را از یک تیم جداگانه آورده‌اند و آن بازیکنان هم صرفا مادی فکر کرده و به دنبال هویت سازی نبوده‌اند، این گونه می‌شود که بر خلاف سال‌های قبل که پرسپولیس به بازیکنان هویت می‌داد، اینک بازیکنان به پرسپولیس هویت می‌دهند. امروزه بازیکنان خود را نسبت به پرسپولیس برتر می‌دانند. در زمان‌های گذشته یادم هست که علی پروین به بازیکنانی که دوست داشتند به پرسپولیس بیایند، می‌گفت که فلان مقدار به حساب باشگاه بریزند تا اجازه دهد وارد پرسپولیس شوند. آن زمان بازیکنان برای این که معروف شوند و هویتشان شکل بگیرد، به پرسپولیس می‌آمدند اما امروز بازیکنان گرانقیمتی روی نیمکت می‌نشینند و با بازیکن کنار دستی‌شان تفاوت قیمت زیادی دارند که این مساله ممکن است برای تیم مشکل ایجاد کند.
عابدینی در ادامه با بیان این که به رویانیان حق می‌دهد که ابتدای فصل به دنبال جذب بازیکنان نامدار برای پرسپولیس بوده باشد، گفت: رویانیان زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده است، ولی بحث من نبود مشاور فنی قوی در کنار اوست که متاسفانه برخی از آقایان درک نمی‌کنند. مثلا من توقع ندارم که این حرف را کسی مثل شیرینی متوجه شود. بحث من این است که نیروهایی در پرسپولیس وجود ندارند که نظام مدیریتی را به تیم متصل کنند.
وی ادامه داد: تاکنون قریب به 9 جلسه با رویانیان داشته‌ام که ایشان درباره مسایل مختلف از من مشورت خواسته است. رویانیان یک بار ساعت یک بامداد به من زنگ ‌زد و درباره مشکلی که برای آوردن ژوزه به آن برخورده بود از من مشورت خواست. آن زمانی بود که من نه در داماش بودم و نه در باشگاه دیگر. آن زمان من از مدیریت داماش استعفا داده بودم و تصور می‌کردم که باید تیم را تحویل استانداری دهم. همان زمان بود که گفته بودم می‌‌خواهم به پرسپولیس برگردم.
وی ادامه داد: اکنون رویانیان کارهای زیادی برای باشگاه کرده و برای باشگاه پول آورده است که هنوز هم دارد جواب آن را پس می‌دهد، اما کسانی باید در کنار او حضور داشته باشند که دوست دارند تیم نتیجه‌ بگیرد، نه این که چشم دیدن نتایج خوب را نداشته باشند. من می گویم که ای کاش رسانه‌ها در روزهای اخیر حرف از بازگشت من به پرسپولیس نمی‌زدند، چون همین حرف‌ها باعث شده که برخی فکر کنند که باید بین من و رویانیان را شکرآب کنند تا بازگشتم منتفی شود. من زمانی گفتم که حاضرم به پرسپولیس بیایم که دیگر در داماش کاری نداشتم و چون اهل خانه نشینی نیستم و رویانیان هم استقبال کرده بود که به پرسپولیس بروم تصمیم داشتم این کار را انجام دهم،‌ اما اکنون تصمیمی ندارم.
عابدینی همچنین گفت: عده‌ای که فکر می‌کنند با رفتن من به پرسپولیس دیگر جایی برای آنها در باشگاه نخواهد بود، خود را به آب و تاب زدند که رابطه من و رویانیان را خراب کنند. اگر من مشکلی با رویانیان و پرسپولیس داشتم، پیش از بازی با این تیم با تک تک نیمکت نشینانش دست نمی دادم و آنها را در آغوش نمی‌گرفتم. آن روز هواداران پرسپولیس به طور بی‌سابقه‌ای من را تشویق کردند که باعث دلخوری هواداران داماش شد. من این دلخوری را به جان خریدم که پرسپولیسی‌ها بی‌روحیه نباشند و احساس کنند که در خانه خودشان بازی می‌کنند. من هیچ ادعایی ندارم، بلکه برای کارم دلیل دارم و آن این است که قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های حضور من رقم خورده است.
عابدینی در ادامه در پاسخ به این سوال که اکنون رابطه‌اش با رویانیان چگونه است؟ خاطر نشان کرد: نه من بچه هستم و نه رویانیان! ما شئونات اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی خاصی داریم. سخن چینان کار خودشان را می‌کنند، اما کسانی که در کارشان تدبیر دارند، فریب آنها را نمی‌خورند. اکنون اگر حتی رویانیان مصاحبه کند و گلایه‌هایش را رسانه‌ای کند هم از او گله‌مند نمی‌شوم و می‌دانم که او هم همین احساس را نسبت به من دارد، اما برخی از افراد دوست ندارند که این گونه باشد. اگر از فردا تماس‌های تلفنی‌مان قطع شود اتفاقی برای هیچ کدامان نمی‌افتد.
مدیرعامل باشگاه داماش در ادامه در پاسخ به این سوال که پرسپولیس اکنون برای رهایی از بحران چه باید بکند؟ گفت: پرسپولیسی‌ها این هفته‌ باید تماما بر روی استقلال تمرکز کنند و هر چه که در گذشته رخ داده به فراموشی بسپارند و فکر و ذهن و رفتارشان را از این مسایل خالی کنند. پرسپولیس باید برابر استقلال همان پرسپولیسی باشد که هواداران توقع دارند. اگر این بازی خوب از آب در آید هم هواداران با تیم آشتی می‌کنند و هم تیم شکل می‌گیرد و با روحیه بالا روند خوبی در پیش می‌گیرد.
وی همچنین پیش‌بینی خود را از نتیجه‌ شهرآورد هفتاد و پنجم این گونه بیان کرد: شرایط داربی معمولا این طور بوده که تیمی که حواشی و مشکلات بیشتری داشته برنده شده است. در سال‌هایی که فکر می‌کردیم استقلال را به راحتی می‌بریم، سخت‌ترین بازی‌های‌مان را برابر این تیم انجام دادیم. سال گذشته هم همه فکر می‌کردند که پرسپولیس برابر استقلال متلاشی می‌شود، اما ناگهان یک بازیکن خارجی در 10 دقیقه سه گل زد و پرسپولیس در یک بازی عجیب و غریب برنده شد.
وی ادامه داد: من اعتقاد دارم که اکنون استقلال و پرسپولیس هر دو با مشکل مواجه هستند، اما روی نیمکت استقلال امیر قلعه نویی نشسته است و روی نیمکت پرسپولیس مانوئل ژوزه. مربی پرتغالی پرسپولیس هنوز در تعامل با بازیکنان مشکل دارد، اما قلعه نویی این مشکل را ندارد. استقلال در بازی هفته‌ برابر ملوان موقعیت‌های بیشتری داشت که نشان می‌دهد قلعه نویی می‌تواند تیمش را از حالت باخت به حالت برد برگرداند. قلعه نویی مربی بزرگی است که با فرهنگ ایرانی و شیوه بازی استقلال شکل گرفته است. همچنین بیشتر بازیکنان استقلال هویت استقلالی دارند که پرسپولیس باید روی این مسایل بسیار فکر و تمرکز کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۳۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">