پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

علی سعیدلو در آخرین مصاحبه اش از پشت پرده ورزش ایران در دو دولت نهم و دهم می گوید و البته بخشی از این صحبت ها به فوتبال اختصاص دارد که از نظر شما می گذرد.


سعیدلو می گوید باید برای رسیدن به قهرمانی به محمد رویانیان زمان داد.

*یک سوال فوتبالی بپرسم. کی به قطعیت رسیدید که کارلوس کی روش را بیاورید؟
ما با فدراسیون فوتبال هفته‌ای یا دوهفته‌ای یک‌بار جلسه داشتیم. من دعوت می‌کردم و همه اعضای هیات رییسه هم می‌آمدند و راجع به همه چیز بحث می‌شد و یکی از این‌ها هم بحث مربی‌ها بود. یکی از معضلات ما این بود که یک مربی طراز بالا داشته باشیم که همه روی آن اتفاق نظر داشته باشند. اگر حتی یک طراز متوسطی هم بود که بر روی آن توافق می‌کردند خوب بود. در فوتبال ما همیشه بر سر مربی اختلاف بوده است. ما آنجا قرار گذاشتیم که به این علت که جام جهانی در پیش است باید یک مربی طراز اول بیاوریم که روی آن حرفی نباشد. ماموریت دادیم که بروند و بگردند. در جلسه هم اعلام کردم که هزینه آن هرچقدر باشد من می‌پردازم. بعد از چند وقت آقای کفاشیان گزارش دادند که ما به این نتیجه رسیدیم که مربی باید خارجی باشد. 5 الی 6 لیست برای من آوردند. خیلی از مربیانی که در جام جهانی قبل بودند را آوردند. حتی قرار داد قیمت‌هایشان را هم آوردند. منتهی ما در انتخاب از این لیست یک مقداری محدود‌تر عمل کردیم چراکه نظر جمع را گرفته بودیم و بعد جمع بندی شد رسیدیم به دو سه نفر. ماموریت دادیم به آقای کفاشیان که خودتان می‌روید ولی صدایش در نمی‌آید چراکه اگر صدایش دربیاید محل اختلاف می‌شود. اما فکر می‌کنم در مجموع انتخاب خوبی شد.

 

 


*اگر می‌ماندید آقای کفاشیان را نگه می‌داشتید؟
انتخاب آن که با من نیست. فدراسیون انتخابات برگزار می‌کند.


*واقعا انتخابات بود؟
روزی که آقای پناهی را( برای فدراسیون کاراته) آوردند که من حکم بزنم حتی یک بار هم ندیده بودمش. البته من قبول دارم کسی که سرپرست بشود برای انتخابات امکانات زیادی در اختیار دارد. هیات ها را می‌شناسد و با وزراتخانه در ارتباط است. پیشنهاد من این بود که کسی که سرپرست می‌شود حق ندارد در انتخابات شرکت کند.


*مهمترین دستاوردتان و بزرگترین شکستتان در مدیریت ورزش چه بود؟
من روز معارفه ام اعلام کردم که 10 محور و شاخص دارم و به نظرم روی همه آن‌ها هم کار کردم. گفتم به ورزش بانوان بها می‌دهم معاونت بانوان درست کردم.


*اگر بخواهید به یکی از آن‌ها اشاره کنید کدام را می‌گویید؟
به نظر من بهترین موفقیت من آرامش در ورزش بود.


*وبرزرگترین شکستتان؟
شکست که نمی‌شود گفت شکست. اینکه نتوانستیم مجلس را قانع کنیم که سازمان تربیت بدنی معاونت رییس جمهور باقی بماند.


*و آخرین سوال ورزشی من اینکه آقای رویانیان و آقای فتح الله زاده هرجایی که می‌نشینند پشت شما بد می‌گویند که ما در کرج هم نمی‌توانیم برای اول شهریور هتل کرایه کنیم.
آن‌ها هردو دوستان ما هستند هم آقای رویانیان که البته من در ورزش با ایشان کار نکردم البته بیرون و در بحث کارهایی همینجا در این کنفرانس داریم همکار من هستند. آقای فتح‌الله زاده هم یادشان رفته که در آن جنجال استقلال ما ایشان را آوردیم. در ورزش هم پرسپولیسی‌ها از ما خاطره خوش دارند که سه بار قهرمان جام حذفی شدند و استقلالی‌ها هم که آن اوضاع نا بسامان را داشتند ولی الان وضعشان خوب شده است. جرات نمی‌کنند پشت سر من بد بگویند. آن‌ها هتل می‌خواهند که چه کار کنند. آن‌ها هتل نمی‌خواهند که شب بمانند هتل را می‌خواهند که یک شام یا ناهار بدهند. بیایند ما یک هتلی به آن‌ها بدهیم که شام و ناهارشان را بدهند.

 

* راستی گفتید آقای رویانیان اینجا مشاورتان هستند . ایشان قرار است به شما در واردات خودرهای تشریفات کمک کنند ؟
نه بابا من خودم خیلی بهتر از رویانیان بلدم بنز وارد کنم. شما نگران این چیز ها نباشید. او خودش باید بیاید از ما ماشین بگیرد. رویانیان سال ها تجربه در مدیریت عالی کشوری دارد که در آن بخش ها به ما کمک می کند.


تیم شما و آقای رویانیان هم که این روزها می بازد.
فکر کنم اخرین دربی را ما بردیم. آن هم 10 نفره ، تازه تا دقایق پایانی هم عقب بودیم. درست می گویم دیگر؟ ولی باید پرسپولیس خیلی بهتر نتیجه بگیرد. به هر حال با همه مشکلاتی که بود در زمان ما این تیم 2 قهرمانی جام حذفی بدست آورد. سالی هم که در هیات مدیره بودیم یک قهرمانی لیگ آوردیم. باید به رویانیان زمان داد تا با پرسپولیس به قهرمانی برسد. مردم با قهرمانی هاست که شاد می شوند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۸
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">