پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه چند تیم اماراتی به علی کریمی پیشنهاد داده اند، گفت: کریمی ستاره واقعی تیم است و مطمئن باشید با پیشنهادی بهتر او را در پرسپولیس حفظ می کنیم.
محمد رویانیان افزود: می دانم که علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان و علی فتح اله زاده مدیرعامل استقلال راضی هستند که من از این اصطلاح که مدیران باشگاه مانند توپ زیرپای دلالان افتاده اند، استفاده کنم. من با دلالان رابطه ندارم وبه همین دلیل آنان مشکلاتی برای ما بوجود می آورند.


 *رسانه ها قبل از دیدار پرسپولیس و الاتحاد نباید برخی مطالب را می نوشتند
وی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الاتحاد گفت: ازبعضی رسانه ها به شدت انتقاد دارم و انتظار حمایت بیشتری از آنها داشتم. حاشیه هایی که در طول این مدت ایجاد شده است، در تیم تحت مدیریت من تاثیر گذار بوده و از این مساله به شدت عصبانی هستم. من چه زمانی با سید جلال حسینی، محسن بنگر و محمد رضا خلعتبری مذاکره داشتم که این چنین شایعه درست می کنند.
*با دلالان کار نمی کنم و برایم مشکل سازی می کنند
رویانیان گفت: متاسفانه بعضی مطالب تنها برای نابودی ما به چاپ می رسد و دلیل این مساله نیز عدم همکاری من با دلالان است. رد پای دلالان را درحواشی تیم می بینم. زیرا آنها از مشاوره من با بعضی مربیان ارزشمند به شدت هراس دارند.
*از کی روش و محمدی مشورت می گیرم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: در این فوتبال از خیلی ها مشورت می گیرم، زیرا در غیر این صورت نمی توان کار ها را به بهترین شکل انجام داد.
وی درخصوص انتقاد رسانه ها از مشورت او با اکبرمحمدی تاکید کرد: مگر ایرادی دارد که با مربی با دانشی چون محمدی مشورت کنم؟ مشورت گرفتن با اکبر محمدی از دید برخی دوستان ایراد دارد، اما استفاده از دلالان در باشگاه از دید همین دوستان هیچ ایرادی ندارد. به کی روش ایمان دارم و از نظر شما چه مشکلی دارد تا من در خصوص مشکلات تیم با او یا اکبر محمدی مشورت کنم؟ اطمینان داشته باشید کی روش یا محمدی به من ضربه نخواهند زد و آن کسی که می تواند برای من مشکل سازی کند دلالان هستند.
*بعضی باشگاهها در دبی به علی کریمی پیشنهاد داده اند
رویانیان در خصوص پیشنهاد علی کریمی از باشگاه های اماراتی گفت: زمانی که برای دیدار با الشباب در دبی حضور داشتیم، بعضی باشگاهها به این سرگروه با ارزش تیم پرسپولیس پیشنهاد هایی دادند. وی اعلام کرد که این مساله را از افرادی که آنجا در کنار تیم پرسپولیس حضور داشتند، شنیده است.
*مذاکره با بازیکنان حق مدیرعامل باشگاه است
رویانیان اظهارداشت: شاید با بعضی بازیکنان مذاکره کرده باشم و این هیچ مشکلی ندارد. زیرا یک مدیر باید در پایان فصل با بازیکنان مد نظر خود مذاکره کند. به طور حتم در پایان دیدار مقابل الاتحاد با دنیزلی جلسه ای را برگزار می کنیم و برنامه ریزی دقیقی خواهیم کرد.
*کریمی ستاره واقعی است و پیشنهاد بهتری به او می دهم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اطمینان داشته باشید، پیشنهادی که امسال به کریمی می دهم بسیار بهتر از سال های گذشته خواهد بود. کریمی ستاره واقعی تیم است و قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده و باید پیشنهاد خوبی به این بازیکن ارزشمند دهیم.
*ممنوعیت دروازه بانان خارجی باعث رشد دروازه بانان ایرانی نمی شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: قانون ممنوعیت دروازه بانان خارجی باعث تاسف است. البته این تنها باعث بالا رفتن قمیت ها می شود و به هیچ عنوان به پیشرفت دروازه بانان ما کمکی نمی کند. اگر فکر کنیم لیگ کشورمان 18 گلر خوب دارد، باز هم تیم ها برای انتخاب یک گلر دچار مشکل می شوند. زیرا به طور مثال تیم ما که امسال در بحث دروازه بانی با مشکلات جدی روبرو بود، مجبور است دروازه بان یکی از این تیم ها را جذب کند و آن تیم را با مشکلات جدی روبه رو کند.
رویانیان گفت: من الان باید یک گلر خوب از کجا پیدا کنم، چرا با بعضی از قوانین مشکلات را زیادتر می کنیم. اطمینان داشته باشید این قانون باعث رشد دروازه بانان ما نمی شود و تنها قیمت آنها را بالا می برد. این قانون رشد دروازه بانان ایران را مختل کرده و ما برای پیشرفت دروازه بانان خود به جای گذاشتن این قانون باید از مربیان خوب خارجی استفاده کنیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با ایجاد رقابت بین دروازه بان های ایرانی وخارجی راحت تر می توانیم باعث پیشرفت دروازه بان های خود شویم. 100 هزاردلار برای گرفتن رضایت نامه به باشگاه سابق آسمیرآودوکیچ پرداخت کرده ایم و ماهی 7 هزار دلار نیز به خود آودوکیچ پرداخت می کنیم. با 150 هزار دلار دروازه بان بسیار خوبی را جذب کردیم که می تواند نیاز های ما را نیز برای فصل آینده برطرف کند.
*حاضرم برای جذب یک گلر خوب هزینه کنم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: درصورتی که قانون ممنوعیت دروازه بان خارجی همچنان در فوتبال ما وجود داشته باشد، من هم حاضرم هر مبلغی که لازم باشد برای جذب یک دروازه بان خوب ایرانی هزینه کنم. به طور مثال برای جذب رحمتی، فتح اله زاده باید با من، رحیمی و چند مدیر باشگاه دیگر با وجود این قانون رقابت کند که این مساله باعث بالا رفتن مبالغ قرارداد وی می شود.
*پول تیم های پایه را برای جذب دروازه بانان هزینه می کنم
رویانیان خاطرنشان کرد: امسال برنامه ریزی کرده بودم، مبلغی را برای تیم های پایه خود هزینه کنم، اما با این قانون مجبورم نصف آن را برای جذب یک دروازه بان خوب ایرانی هزینه کنم و مابقی آن را نیز در دلال بازی بعضی افراد جهت جذب این دروازه بان هزینه کنم. قانونی که به یک باشگاه ضربه بزند، بسیار نادرست خواهد بود و تمام باشگاه ها حاضرند هر مبلغی را به گلرهای خوب کشورمان بپردازند. با این قانون دیگر نباید انتظار رعایت کردن سقف را داشت. چرا باید قانونی را تصویب کنیم که قانون قبلی خودمان را زیر سئوال می برد.
*دنیزلی درخواست تقویت کادرفنی خود را داده است
رویانیان در پایان اعلام کرد که مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس به باشگاه پیشنهاد تقویت کادر فنی خود را داده است. انتظار باشگاه نیز برای بهبود شرایط پرسپولیس از او همین بود و به طور حتم با نظر دنیزلی کادرفنی را تقویت خواهیم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۳۱
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">