پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

جمشید زارع: دنیزلی قبل از بازی با فولاد بازمی گردد

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۱۸ ب.ظ


 جمشید زارع می‌گوید دنیزلی پیش از سفر پرسپولیس به امارات به ایران باز خواهد گشت.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره سفر ناگهانی دنیزلی به ترکیه و انتقادهایی که در این باره می‌شود، گفت: همسر و پدر همسر دنیزلی مریض احوالند و او به همین خاطر پس از بازی با راه آهن از باشگاه خواست که به ترکیه برود و باشگاه هم به خاطر شرایط آن دو نفر با این درخواست موافقت کرد.
 
وی ادامه داد: فردا تمرین‌های تیم زیر نظر عاشوری دنبال می‌شود و از این نظر هیچ نگرانی وجود ندارد. ضمن اینکه عاشوری هر روز با دنیزلی در تماس است. باشگاه نیز مثل همیشه روال عادی خود را طی می‌کند و همه برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌ها برای اسکان و دیگر کارهای سفر به امارات انجام شده و همه اعضای باشگاه هم با صمیمیت در کنار یکدیگر مشغول به تلاش و فعالیت هستند.

زارع درباره زمان بازگشت دنیزلی به ایران هم گفت: دنیزلی قبل از بازی به ایران برمی‌گردد و تمرین‌های تیم را زیر نظر خواهد گرفت.
تیم فوتبال پرسپولیس که چند هفته‌ای است نتایج ضعیفی گرفته و هواداران هم بابت این وضعیت بسیار ناراحت هستند، روز جمعه این هفته باید در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در اهواز به مصاف فولاد برود و روز سه‌شنبه هم باید در امارات دیدار سرنوشت‌ساز خود با الشباب را انجام دهد تا تکلیف صعودش از گروه D لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. با این حال سفر ناگهانی مصطفی دنیزلی به ترکیه و تعطیلی دو روزه تمرین‌های این تیم بر نگرانی‌های هواداران پرسپولیس افزوده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۰
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">