پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

پرسپولیس و مس کرمان به تساوی رضایت دادند

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۵۰ ق.ظ

  • آخرین دیدار از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) بین تیم های پرسپولیس و مس کرمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

  • سرخپوشان پایتخت علیرغم برتری و از دست رفتن موقعیت های فراوان برای گلزنی به تساوی یک بر یک رضایت دادند. این در حالی بود که پرسپولیس یک ضربه پنالتی را از دست داد. جواد کاظمیان با حرکت در محوطه جریمه توسط مدافعان حریف متوقف شد و داور این مسابقه نقطه پنالتی را نشانه رفت. ضربه پنالتی علی کریمی توسط دروازه بان مس دفع شد و در ادامه نیز ضربه دوم کریمی از کنار دروازه گذشت.

    این دیدار که آخرین بازی از هفته بیست و هفتم بود با گلزنی محسن خلیلی در دقیقه 14 برای مس پیگیری شد که در ادامه پرسپولیس با سانتر زیبای علی کریمی و ضربه سر دیدنی جواد کاظمیان به گل تساوی دست یافت و پس از آن حملات پرسپولیس تا وقت های تلف شده نیز ادامه یافت اما راهی به جایی نبرد و این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

    ترکیب پرسپولیس در برابر مس کرمان:

    میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، علیرضا محمد، محمد نوری، سامان آقازمانی، علی کریمی (کاپیتان)، غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان و ایمون زاید. سرمربی: مصطفی دنیزلی.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">