پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال همین گونه است که گاهی شما صد بار حمله می‌کنید و فقط یک گل می‌زنید و حریف‌تان فقط یک حمله می‌کند و همان به گل تبدیل می‌شود.

مصطفی دنیزلی در کنفرانس مطبوعاتی بعداز بازی تیم های پرسپولیس و مس کرمان از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در جمع خبرنگاران گفت: گاهی پیش می‌آید در دیداری که باید با اختلاف گل زیاد پیروز شوید امتیاز از دست می‌دهید. خیلی نیاز به ارزیابی این بازی نیست چرا که دو چیز در فوتبال خیلی مهم است. اول اینکه هر وقت تیمی گل می‌خواهد باید برای رسیدن به این هدف تلاش کند و دوم اینکه پاس‌های نهایی به موقع به هدف برسد.

وی افزود: در مجموع اگر بخواهم بازی امروز را ارزیابی کنم باید بگویم که خواستن و انگیزه بازیکنان و همچنین خلق موقعیت‌های مختلف از هر طرف آن هم پس از دیداری که در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم، حاوی نکات مثبت زیادی است که بر نکات منفی بازی غلبه می‌کند. به هر حال چیز دیگری نمی‌توانم در باره این بازی بگویم چون گاهی در دیداری که باید با اختلاف زیاد پیروز شوید، امتیاز از دست می‌دهید.

سرمربی پرسپولیس در مورد عدم استفاده از موقعیت های بدست آمده تصریح کرد: آن مسئله پاس‌های نهایی که گفتم همین بود. آنجایی که باید پاس‌های نهایی و سانترها به هدف می‌رسیدند، با موفقیت توام نبود. شما در دنیای فوتبال تا همین حد می‌توانید توپ را به سمت دروازه حریف پیش ببرید و پس از آن توپ یا جای خود را پیدا می‌کند و به هدف می‌رسد یا نمی‌رسد. البته ما هم در برابر تیمی بازی می‌کردیم که با جان و دل دفاع می‌کرد و به دنبال کسب امتیاز از این بازی بود.

وی در ادامه گفت: دلیل اینکه فرصت‌های زیادی از دست دادیم این بود که بازیکنان‌مان می‌خواستند هرچه زودتر به گل برسند و این عجله باعث شده بود در زدن ضربات آخر اشتباه کنند ولی آن مشکلی که درباره سانترها وجود داشت، مشکل بزرگی بود چون همانند صحنه‌ای که کریمی سانتر کرد و گل اول ما به ثمر رسید، حداقل 20 یا 30 موقعیت دیگر داشتیم که اگر درست سانتر می‌کردیم، به گل های زیادی می‌رسیدیم.

مصطفی دنیزلی در خاتمه از شور و هیجان بازیکنان خود تقدیر کرد و افزود: در این بازی از بازیکنانم راضی هستم و اگر ما همیشه به همین صورت بازی کنیم ممکن است فقط در یک یا دو بازی پیروز نشویم ولی با این شیوه بیشتر بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">