پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه
  • به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در تمرین امروز سرخپوشان شور و شادی موج می زد و رفت و آمد های بیشتری دیده می شد.
    از جمله اتفاقات مهم تمرین امروز، حضور دوباره تماشاگران روی سکوها بود. تمرینات پرسپولیس پس از حضور مصطفی دنیزلی بدون حضور تماشاگران برگزار می شد. سرمربی پرسپولیس از هواداران خواسته بود این فرصت را به او و تیم بدهند تا بتواند در آرامش تمرین کنند. تماشاگران از اواسط تمرین امروز اجازه حضور در کنار زمین را پیدا کردند. آنها به ترتیب دنیزلی و زاید را بیش از همه مورد تشویق قرار دادند.
    دنیزلی هر بار که مورد تشویق قرار می گرفت با بلند کردن دست، پاسخ هواداران را می داد. ایمون زاید هم برای لحظاتی پیش هواداران رفت تا از نزدیک با آنها ارتباط برقرار کند.
    در تمرین امروز دکتر زادمهر بطور رسمی معرفی شد و رسما فعالیت خود را به عنوان سرپرست تیم آغاز کرد.
    علی پروین هم از حاضران در تمرین امروز بود. او که بعد از پیروزی سرخپوشان برابر استقلال سرحال و قبراق بود، در اتاق مخصوص خبرنگاران و در کنار آنها تمرین را دنبال کرد.
    در تمرین امروز پس از مدت ها، دوباره شاهد حضور مامادوتال بودیم که روز جمعه پس از رقابت های جام ملت های آفریقا به تهران بازگشت. مهرداد پولادی بازیکن تازه وارد سرخپوشان هم اولین تمرین خود را انجام داد. مصطفی دنیزلی قبل از شروع تمرین، در اتاق خود دقایقی با هر دو بازیکن گفتگو داشت.
    علی کریمی به دلیل ضرب خوردگی که داشت در تمرین حاضر نشد و برنامه فیزیوتراپی را دنبال کرد. کریمی فردا برای  MRI اقدام می کند تا وضعیتش برای بازی با فجر معلوم شود. ابراهیم شکوری هم برای اینکه ریکاوری کند دور زمین دوید و اواسط تمرین هم با اجازه کادر فنی، محل تمرین را ترک کرد.
    علیرضا محمد که با تیم تمرین می کرد پس از یک برخورد به خاطر دردی که داشت، توسط کادر پزشکی از زمین بیرون کشیده شد.
    در تمرین امروز سرخپوشان به دلیل مرخصی انور لوگوشیچ، محسن عاشوری مسئولیت تمرین دادن به دروازه بانان را بر عهده داشت.
    گفتنی است؛ تمرین روزهای یکشنبه و دوشنبه سرخپوشان پشت درهای بسته برگزار می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۶
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">