پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

آخرین اخبار پرسپولیس

پرسپولیس

این وبلاگ متعلق به همه پرسپولیسی های دو آتیشه است.

پیام های کوتاه

عزیزا... محمدی گفت: امیدوارم باشگاه های دیگر از پرسپولیس الگوبرداری کنند و در جهت حرفه ای شدن و طراحی های جدید باشگاه­داری قدم بردارند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران که امروز در مراسم رونمایی از نشان و پایگاه اینترنتی جدید و سامانه پیامکی باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، در صحبت های خود با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب برای آن بود که مردم امور خود را در دست بگیرند. آنچه امروز در اینجا اتفاق می افتد، همین است، یعنی توجه به مردم و خواسته های آنها.

وی ادامه داد: دین ما می گوید که باید برای مردم ارزش قائل باشیم. من اعتقاد دارم هر کس در باشگاه های پرطرفداری مثل پرسپولیس به خوبی خدمت می کند تا باعث نشاط و شادی مردم باشد، بزرگترین ثواب را می برد و من به آقای رویانیان تبریک می گویم که چنین رویکردی دارند و امیدوارم این برند پرسپولیس را ثبت کنند و از آن برای فعالیت های اقتصادی باشگاه استفاده کنند. آن گاه اگر با دو نفر که از این برند سوء استفاده می کنند، برخورد شود، حساب کار دست بقیه می آید. من امیدوارم باشگاه های دیگر از پرسپولیس الگو بگیرند و در این مسیر گام بردارند.

عزیزا... محمدی در پایان صحبت­هایش گفت: موقعیت تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و امثال اینها برای مردم نشاط و انرژی می آورد و این بسیار مهم است. در عرصه ملی هم امیدواریم که با توجه به حضور آقای کرش به موفقیت برسیم و همه اینها در کنار هم، مردم را با فوتبال آشتی بدهد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
خبرنگار افتخاری پرسپولیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">